Przetargi.pl
Dostawa paliwa w postaci zrębek drzewnych do kotłowni w Łukcie

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-105 Łukta, ul. Zagrodowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6475325 , fax. 0-89 6475325
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Zagrodowa 1 1
    14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6475325, fax. 0-89 6475325
    REGON: 51133448700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgklukta.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa w postaci zrębek drzewnych do kotłowni w Łukcie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa z drewna odpadowego w postaci granulatu zrębek o wartości opałowej nie niższej niż 10.0 GJ/t w ilości około 1710 ton, z drzew iglastych i liściastych o zalecanej wilgotności względnej 30-60% i granulacie 5x8x3 cm z dopuszczeniem do 10% ogólnej masy wtrąceń drewna kawałkowego o wymiarach do 25x10x5 cm oraz trocin. Granulat zrębek nie może być zbutwiały ani zagniły. Dostawa do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie sprzętem samowyładowczym Wykonawcy wg. harmonogramu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034160009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zmówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (zał. Nr 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. Nr 2). Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej 3) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z potwierdzeniem, ze dostawy zostały wykonane należycie (zał.Nr 3). Wykazu niezbędnych do wykonania narzędzi u urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zał. Nr 4). Potwierdzenia podmiotu uprawnionego, że dostawa będąca przedmiotem zamówienia spełnia wymogi jakościowe, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgklukta.pl lub www.bip.łukta.sprint.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach