Przetargi.pl
Dostawa paliwa w 2010 r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
    REGON: 24013698900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw na potrzeby MZDiM Bytom oraz Gminy Bytom w 2010 r. w podziale na dwa zadania: 1/ Zadanie 1 : zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej i oleju napędowego na potrzeby MZDiM Bytom, 2/ Zadanie 2 : zakup benzyny bezołowiowej 95 i 98 oktanowej i oleju napędowego na potrzeby Gminy Bytom. 2. - Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia w zakresie tego zadania jest zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości do 9.000 litrów oraz oleju napędowego w ilości do 47.000 litrów w 2010r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego , o ile ilość zakupionych paliw będzie wynosić co najmniej 70% ilości zadeklarowanych. Zakupy odbywać się będą na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 oktanowej do zbiorników pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach Wykonawcy. Szczegółowy wykaz pojazdów oraz urządzeń Zamawiającego, z podaniem numerów rejestracyjnych oraz rodzaju paliwa, służącego do zasilania tych urządzeń, stanowi załącznik nr 2 do umowy dotyczącej Zadania nr 1. Olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441), natomiast benzyna bezołowiowa 95 oktanów winna spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441) a/ Zakup będzie się odbywał za pomocą dziewiętnastu kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będzie bezgotówkowe tankowanie, przy czym czternaście kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a pozostałych pięć wystawionych zostanie w celu realizacji dostaw odpowiednio oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, służących do zasilania pozostałych urządzeń. b/ Zakup paliw spełniających wymagania jakościowe będzie się odbywał według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego, określonego upustu zaoferowanego w ofercie. c/ Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu - za okresy od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia do końca miesiąca. d/ Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji każdorazowego zakupu paliwa, z uwzględnieniem: daty, nr rejestracyjnego pojazdu, ilości i rodzaju tankowanego paliwa, ceny jednostkowej obowiązującej w dniu zakupu paliwa, upustu oraz wartości zakupionego paliwa. e/ Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 01.01.2010r.) do 31.12.2010r. 3. - Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia w zakresie tego zadania jest zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości do 500 litrów i zakup benzyny bezołowiowej 98 oktanowej w ilości do 9.700 litrów oraz oleju napędowego w ilości do 12.900 litrów w 2010r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z ww. paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego, o ile ilość zakupionych paliw będzie wynosić co najmniej 70% ilości zadeklarowanych. Zakupy odbywać się będą na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98 oktanowej do zbiorników pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach Wykonawcy. Szczegółowy wykaz pojazdów oraz urządzeń Zamawiającego, z podaniem numerów rejestracyjnych oraz rodzaju paliwa, służącego do zasilania tych urządzeń, stanowi załącznik nr 2 do umowy dotyczącej Zadania 2. Olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441) natomiast benzyna bezołowiowa 95 i 98 oktanów winna spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441) a/ Zakup będzie się odbywał za pomocą 12 kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będzie bezgotówkowe tankowanie, przy czym 9 kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a 3 karty wystawione zostaną w celu realizacji dostaw służących do zasilania pozostałych urządzeń. b/ Zakup paliw spełniających wymagania jakościowe będzie się odbywał według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego, określonego upustu zaoferowanego w ofercie. c/ Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu - za okresy od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia do końca miesiąca. d/ Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji każdorazowego zakupu paliwa, z uwzględnieniem: daty, nr rejestracyjnego pojazdu, ilości i rodzaju tankowanego paliwa, ceny jednostkowej obowiązującej w dniu zakupu paliwa, upustu oraz wartości zakupionego paliwa. e/ Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 01.01.2010r.) do 31.12.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( j.t. - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane Wykonawcom przystępującym do przetargu: a/ Wykonawca winien posiadać koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), b/ dla Zadania 1 Wykonawca winien posiadać co najmniej 1 stację paliw na terenie miasta Bytom lub w odległości nie większej niż 5 km liczonej w linii prostej od siedziby Zamawiającego tj. dla zadania 1 - Bytom ul. Smolenia 35, c/ dla Zadania 2 Wykonawca winien posiadać co najmniej 100 stacji na terenie całej Polski, w tym co najmniej 1 stację paliw w Bytomiu w odległości nie większej niż 5 km liczonej w linii prostej od siedziby Zamawiającego tj. dla Zadania 2 - Bytom ul. Parkowa 2 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), 2. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), 3. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zgodnie z warunkiem, o którym mowa w cz. III pkt 2 lit a/ SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (tj. wykaz posiadanych stacji paliw, zgodnie z warunkiem określonym w cz. III pkt 2 lit. b/ i/lub c/ SIWZ) - albo - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonywania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów): pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006 Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach