Przetargi.pl
DostawA paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2018 r.

Gminny Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 09520 Łąck, ul. Brzozowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 26 14 501 , fax. 24 26 14 131
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny
    ul. Brzozowa 1
    09520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 24 26 14 501, fax. 24 26 14 131
    REGON: 14123190200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DostawA paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015.poz. 2164 z późn. zmianami) zamawiający zaprasza do składania ofert w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn: Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2018 r.Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2018 r. benzyna bezołowiowa Pb 95 – 1108 l; benzyna bezołowiowa Pb 98 – 265 l; olej napędowy ON – 37292 l; paliwa gazowe – 2747 l. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będą podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw.Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, w formie bezgotówkowej.Rozliczenie zakupów dokonywane będzie w następujących okresach, tj.: 1. od 01. do 15 dnia każdego miesiąca kalendarzowego; 2. od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury dla Zamawiającego po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego. Każdorazowo do faktury VAT Wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę dokonania transakcji, ilość i rodzaj paliwa i jego cenę jednostkową, wartość zakupu przed i po upuście, nazwę , numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę urządzenia, którego dotyczy transakcja, nazwiska osób uczestniczących w transakcji. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa według obowiązujących norm a także zgodność z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 09 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r Poz. 1680). Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Łącku, ul. Brzozowa 1. Wykaz samochodów służbowych Zamawiającego, z wyszczególnieniem marek i numerów rejestracyjnych oraz urządzeń będzie stanowił załącznik do umowy. Zamawiający dokonywać będzie zakupów w stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Przedmiot zamówienia został określony wg słownika 2008 Kod CPV: 09.13.21.00 - 4 – benzyna bezołowiowa; Kod CPV: 09.13.41.00 - 8 – olej napędowy; Kod CPV: 09.12.00.00 - 6 – paliwa gazowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie obrotu objętego niniejszym zamówieniem, tj. benzyną bezołowiową, olejem napędowym i paliwami gazowymi. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie obrotu objętego niniejszym zamówieniem, tj. benzyną bezołowiową, olejem napędowym i paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do Ustawy Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z pozn. zm.) Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz oferty wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2.oświadczenie Wykonawcy, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (Dz.U. 2015.2164 z późn. zmianami) – wzór oświadczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 4.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 5.Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach