Przetargi.pl
Dostawa paliwa na rok 2021.

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 88-230 Piotrków Kujawski, Ul. Topolowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542654865 , fax. 2654865
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    Ul. Topolowa 1
    88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542654865, fax. 2654865
    REGON: 91124867000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zk.piotrkowkujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa na rok 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.” Dostawa paliwa na rok 2021. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Zakładu Komunalnego w Piotrkowie Kujawskim składająca się z: - benzyny bezołowiowej „Pb 95”; - Kod CPV 09.13.21.00 – 4, w ilości około 500 litrów - oleju napędowego „ON”; - Kod CPV 09.13.41.00 – 8, w ilości około 45000 litrów 2) Wykonawca gwarantuje, jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych 3) O ewentualnych nieprawidłowościach wynikających z jakości dostarczonego (pobranego) paliwa, Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich szkód powstałych z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodnych z obowiązującymi Polskimi Normami). 6) Paliwa danego asortymentu powinny spełniać stawiane im wymogi odpowiednich norm oraz powinno być zdatne do użytku w okresie letnim jak i zimowym. 7) Dostawy będą realizowane na zasadach doraźnych (wg potrzeb), bezgotówkowych zakupów tj. tankowań pojazdów do zbiorników a sprzętu mechanicznego do kanistrów w stacji paliw Wykonawcy. 8) Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa otrzyma wykaz osób uprawnionych do zakupu i tankowania wraz z podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu. 9) Wyżej wymienione osoby będą każdorazowo potwierdzać dostawcy własnoręcznym podpisem odbiór paliw na dokumentach wydania (WZ). 10) Stacja paliw będąca w dyspozycji Wykonawcy powinna być dostępna dla Zamawiającego codziennie przez całą dobę. Stacja powinna znajdować się w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby zamawiającego ( położonej w Piotrkowie Kujawskim, ul. Topolowej 1 ). 11) Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT dwa razy w miesiącu, w okresach rozliczeniowych od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, za wszystkie tankowane pojazdy zamawiającego. Należność za zakupione paliwo płatna będzie w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury, na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. 12) Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw w której odnotowane zostaną: data wydania paliwa, nazwisko i imię osoby pobierającej paliwo, nr rejestracyjny pojazdu, ilość zatankowanych litrów oraz rodzaj paliwa. 13) Wynagrodzenie za produkty pobrane przez Zamawiającego będzie naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, z uwzględnieniem upustu cenowego wyłonionego w drodze niniejszego przetargu. 14) Ceny obowiązujące w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, pomniejszone o upust cenowy udzielony Zamawiającemu, będą podstawą do obciążenia Zamawiającego za pobrane produkty na podstawie faktury VAT. 15) Ustalona cena jednostkowa za jeden litr może ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany ceny u producenta (rafinerii), u którego Wykonawca się zaopatruje. 16) Wzrost lub spadek w/w ceny jednostkowej będzie co najwyżej proporcjonalny do wzrostu lub spadku cen u producenta paliwa. 17) Za proporcjonalny wzrost lub spadek ceny będzie uważany taki, który nie będzie wyższy od kwoty podwyżki lub spadku cen poszczególnych paliw u producenta paliwa. Określona przez Zamawiającego ilość oleju oraz benzyny (w litrach) jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu 12 miesięcy tj. od 01 stycznia do 31 grudnia 2021, wyliczoną na podstawie zużycia paliwa w 2019 roku i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej dostawy i należnej odpłatności. Uwaga! Zamawiający oświadcza, że ilości paliwa podane wyżej należy traktować, jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości paliw niż podane wyżej ±25% w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Z tytułu niezrealizowanego zakupu paliwa w ilościach wskazanych powyżej Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1829 z p.zm.) oraz art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 z p.zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony wykaz posiadanych stacji paliw, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach