Przetargi.pl
Dostawa paliwa i oleju do samochodów służbowych i sprzętu.

Gminno-Miejski Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7413309 , fax. 075 7413277
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminno-Miejski Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Kolejowa 5 5
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7413309, fax. 075 7413277
    REGON: 00093252500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Urzędu Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa i oleju do samochodów służbowych i sprzętu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę paliwa i oleju do samochodów służbowych i sprzętu: 1.przewidywany roczny zakup oleju napędowego do szybkoobrotowych silników z zapłonem samoczynnym / paliwo dieslowe / 17000 L 2.przewidywany roczny zakup benzyny bezołowiowej 98 1000 L 3.przewidywany roczny zakup oleju silnikowego / SC 20W30 1L/ 10 L 4.przewidywany roczny zakup oleju silnikowego / API :CC SAE:30 80 L 5.przewidywany roczny zakup oleju do przekładni samochodowych 50 L 6.przewidywany roczny zakup oleju hydraulicznego 30 L 7.przewidywany roczny zakup oleju silnikowego / SL/CF10W40 / 80 L 8.Przewidywany roczny zakup płynu do spryskiwaczy 5L 10 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 230000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Instrukcja dla Wykonawców: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie każdej z nich. 2) Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. 3) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 4) Nie przewiduje się zwoływania zebrania wykonawców. 5) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 6) Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Sposób oceny oferty: Oferta oceniana będzie pod względem: 1. formalnym, tj. spełnienia warunków podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wymagana dokumentacja) 2. merytorycznym, tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi niżej kryteriami. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 przytaczanej ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z tyt. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Aktualny odpis lub kserokopia z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert( na formularzu stanowiącym załącznik nr 4). 3. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) na formularzu stanowiącym załącznik nr 5. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Upoważnienie ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). 7. Istotne postanowienie umowy ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ )na znak przyjęcia tych warunków należy załączyć projekt umowy zaparafowanymi wszystkimi stronami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bolkow.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach