Przetargi.pl
Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy z podziałem na 2 części.

Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 252 313 , fax. 896 254 129
  • Data zamieszczenia: 2016-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
    ul. Kolejowa 29
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 252 313, fax. 896 254 129
    REGON: 51075050000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy z podziałem na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy z podziałem na 2 części. Część nr 1 – Dostawa paliwa i olejów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy na rok 2017 Cześć nr 2 – Dostawa paliwa gazowego do samochodów osobowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy na rok 2017 CPV : 09100000-0 Paliwa Część nr 1 – Dostawa paliwa i olejów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy na rok 2017 Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Etylina Pb 95 – 500 l Olej napędowy Eurodiesel – 27122 l Olej sil. SAE: TD 5W – 40;API:SM/CF – 15 l Olej sil. SAE: diesel 5W/40 API SM/CF – 18 l Olej sil. SAE 5W/40 SL/CF – 7 l Olej sil. SAE:15W-40;API: CH 4 – 70 l Olej sil. SAE:10W-40;API:SL/CF – 6 l Olej sil. SAE:10W/40:API CH-4/SG – 40 l Olej sil.SAE: 15W/40 API:CF – 40 l Olej przekł. EP 10W – 5 l Olej przekł.10W EL4117 – 5 l Olej hydr.API GL – 5 – 5 l Olej hydr. API GL – 4 – 5 l Olej do mieszanek do pił Stihl – 10 l Olej do mieszanek pił Husqwarna – 2 l Olej do smarowania łańcuchów pił m-ki Stihl i Husqwarna - 60 l Olej przekładniowy SAE:80W-90 API:GL-4 – 20 l Smar do smarowania łożysk i sworzni 0,8 kg – 20 szt Nafta- 10 l Smar w tubach (kartusz) do łożysk, sworzni 0,4 kg - 50 szt Olej hydrauliczny HL46 – 30 l Olej hydrauliczny L-HV 68 – 30 l Olej przekł. Utto 10W/30 – 100 l Płyn hamulcowy DOT 4 0,5 l – 5 szt Płyn hamulcowy R3 0,5 l – 2 szt Płyn chłodniczy borygo - 40 l Płyn chłodniczy petrygo – 20 l Płyn do spryskiwania szyb letni – 30 l Płyn do spryskiwania szyb zimowy - 30 l Płyn chłodniczy uniwersalny – 2 l Płyn do wspomagania ukł. kier. – 3 l Część nr 2 – Dostawa paliwa gazowego do samochodów osobowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy na rok 2017 Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Paliwo gazowe LPG – 2105 l Dostawa paliwa i olejów odbywać się będzie własnymi pojazdami i sprzętem Zamawiającego z możliwością codziennego odbioru ze stacji paliw położonych w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania. Proponowane ilości dostaw są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zakup paliwa i olejów będzie każdorazowo rejestrowany w karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu przedłożonej przez kierowcę lub operatora Zamawiającego oraz w asygnacie rozchodowej znajdującej się w punkcie sprzedaży. Zamawiający dopuszcza tankowanie paliw i olejów w kanistry w przypadku zapotrzebowania tankowania w paliwa i oleje sprzętów drobnych, np. agregat prądotwórczy, kosiarki, piły. W okresie zimowym Wykonawca dokona dostawy zamawianego paliwa i olejów przystosowanego do niskich temperatur Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy ww. pracowników podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę i dalszych podwykonawców pracowników, o których mowa powyżej, na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców, prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu w Centralnej Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej oraz wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. W miejscach opisu przedmiotu zamówienia, gdzie wskazuje się jakiekolwiek znaki towarowe, markę materiałów, czy pochodzenie Wykonawca wykorzysta wskazane materiały lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach