Przetargi.pl
Dostawa paliwa do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach w latach 2017-2018

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32400 Myślenice, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 720 335 , fax. 122 720 335
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 82
    32400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 122 720 335, fax. 122 720 335
    REGON: 12000379300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach w latach 2017-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb) dostawa oleju napędowego w maksymalnej ilości 180 000 litrów do dnia 31.12.2018 roku do zbiorników paliwa znajdujących się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach. Paliwo wykorzystywane będzie tylko i wyłącznie na potrzeby własne Zamawiającego. 2. Prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu, tzn. mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jednakże maksymalnie o 20%. 3. Zamawiający dysponuje dwoma zbiornikami na paliwo o pojemności po 5000 litrów. 4. Dostarczane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680). Parametry paliw nie ujęte w rozporządzeniu muszą być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami. Do każdej poszczególnej dostawy należy dołączyć atest jakościowy producenta charakteryzujący dostarczone paliwo, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Wielkość jednorazowej partii dostarczanego paliwa wyniesie od 2 000 do 5 000 litrów. 6. Paliwo dostarczane będzie transportem i na koszt Wykonawcy do Stacji Zakładowej Zamawiającego na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach przy ulicy Ujejskiego 341. 7. Środkiem transportu będzie autocysterna wyposażona w dystrybutor z zalegalizowanym systemem elektronicznego pomiaru wydanego paliwa wraz z urządzeniem (licznikiem z drukarką) mierzącym ilość nalewanego paliwa do zbiornika Zamawiającego, z kompensacją do + 15 oC . Wydruk z w/w urządzenia będzie podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. 8. Za jednostkę rozliczeniową przyjmuje się jeden litr. 9. Cena oleju napędowego dla każdej dostawy określona będzie na podstawie aktualnych cen producenta paliwa powiększona o wysokość marży Wykonawcy, określonej w złotych polskich albo pomniejszona o opust udzielony przez Wykonawcę określony w złotych polskich, zgodnie ze złożoną ofertą. Po każdej dostawie Wykonawca wystawi fakturę, do której dołączy wydruk ze strony internetowej producenta paliwa z dnia złożenia zamówienia, gdzie producent podaje cenę oleju napędowego. 10. Zamówienia, ze wskazaniem rodzaju oleju (letniego lub zimowego), składane będą przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00, telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną e-mail, na wskazany przez Wykonawcę nr telefonu, adres e-mail, nr faksu. Jeżeli Wykonawca w ciągu 24 godzin nie potwierdzi telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną e-mail przyjęcia zamówienia, za datę jego przyjęcia uważa się dzień wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego. 11. Zamówienia będą realizowane przez wykonawcę w dniach od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90), w terminie do 48 godzin od potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w godzinach pracy Zakładu Zagospodarowania Odpadów t.j. poniedziałek-piątek od 7:00 do 17:00, sobota od 7:00 do 13:00. Jeżeli upływ terminu dostawy przypada na dzień wolny od pracy, dostawa może być zrealizowana w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wolnym od pracy. 12. Odbiór paliwa będzie się odbywał pod nadzorem komisji, w skład której będzie wchodzić przedstawiciel Zamawiającego oraz przedstawiciel Wykonawcy (np. kierowca autocysterny). 13. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 14. Realizacja zamówienia musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i p.poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach