Przetargi.pl
Dostawa paliwa do samochodów służbowych na potrzeby Gminy Klucze.

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6428508 , fax. 032 6428052
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 032 6428508, fax. 032 6428052
    REGON: 00053776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa do samochodów służbowych na potrzeby Gminy Klucze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych - oleju napędowego, oraz benzyny do celów gospodarczych w systemie sprzedaży . Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup paliw na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju. 1. Zakup paliw dokonywany będzie w formie bezpośredniego tankowania do zbiorników samochodów Zamawiającego lub do karnistrów na stacjach benzynowych, należących do wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy lub z którymi Wykonawca posiada stosowne porozumienia. 2. Zakup paliwa odbywać się będzie bezgotówkowo na podstawie kart paliwowych, które wydawane będą przez Wykonawcę dla każdego pojazdu użytkowanego przez Zamawiającego. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 3 karty paliwowe, w tym dwie przypisane do konkretnych samochodów ( 1 karta dla każdego samochodu) oraz 1 sztuka karty paliwowej wystawionej na okaziciela. 3. Upoważnione przez Zamawiającego osoby będą zobowiązane do pokwitowania wydanego paliwa na dokumencie wydania. 4. W sezonie letnim samochody będą tankowane olejem napędowym standardowym, a w okresie zimowym olejem napędowym o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych . 5.Wykonawca zobowiązany jest na dzień podpisania umowy posiadać stacje paliw, bądź umowę z innym podmiotem na dostawę paliw posiadającym przynajmniej jedną stacje paliw w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca na dzień podpisania umowy będzie dysponował, w celu realizacji zamówienia, stacjami paliw umożliwiającymi tankowanie paliwa, , położonymi jedna od drugiej w promieniu nie większym niż 100 km przy całkowitym pokryciu terytorium Polski. 7. Rozliczenia za zakupione paliwo dokonywane będą na podstawie faktury zbiorczej odrębnej dla każdej z kart wystawionej raz w miesiącu ( do ostatniego dnia każdego miesiąca), na podstawie ilości pobranego paliwa w oparciu o posiadane karty. 8. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 9. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia musza spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. nr 221, poz. 1441), 10. Wykaz samochodów służbowych: Samochód ciężarowy - ISUZU D-MAX nr rej. KOL AY25 Samochód osobowy - CITROEN BERLINGO nr rej. KOL 80XP 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu oleju stosownie do rzeczywistych potrzeb przy zachowaniu stałej ceny oleju zgodnej z ofertą. 12. Zmiana obowiązującej ceny może nastąpić przy zmianie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Nie zrealizowanie zamówienie w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 13. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl link BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach