Przetargi.pl
Dostawa paliwa do pojazdów służbowych oraz agregatu prądotwórczego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-202 Kraków, Prądnicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122549410, , fax. 122549430
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie
    Prądnicka 76
    31-202 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122549410, , fax. 122549430
    REGON: 00029739400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-krakow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa, podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa do pojazdów służbowych oraz agregatu prądotwórczego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych (benzyny, oleju napędowego oraz dodatku AdBlue) do pojazdów służbowych oraz agregatu prądotwórczego Zamawiającego, tj. Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie, z siedzibą przy ul. Prądnickiej 76, 31-202 Kraków, za pomocą elektronicznej karty paliwowej (tankowanie na stacji paliw Wykonawcy): a) 34 000 litrów oleju napędowego ON; b) 3 000 litrów benzyny bezołowiowej PB 95; c) 100 litrów dodatku AdBlue. Uwaga: podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, a ich dostawa będzie realizowana według bieżących potrzeb przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (kwota umowy brutto), w zależności co nastąpi pierwsze, w cenach wskazanych na dystrybutorze w dniu tankowania, pomniejszonych o udzielony przez Wykonawcę upust. Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu zakupu mniejszej ilości paliwa płynnego niż określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Oferowane paliwo musi odpowiadać polskim normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Wykonawca będzie sprzedawał paliwa na podstawie koncesji na obrót paliwami ciekłymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa we wszystkie dni tygodnia (7 dni w tygodniu, w godzinach min. 5:00 – 23:00), w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart paliwowych. Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty przez Zamawiającego. Wykonawca wyda bezpłatnie karty dodatkowe lub zamienne w miejsce kart utraconych lub zniszczonych. 4. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliw na stacji znajdującej się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (odległość mierzona po drogach publicznych według „Google maps”, trasą – samochodem, na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps). 5. Wykonawca zapewni również możliwość bezgotówkowego tankowania paliw na terenie całego kraju. 6. Wykonawca będzie rozliczać transakcje z Zamawiającym w PLN, dwa razy w miesiącu, wystawiając fakturę z terminem płatności minimum 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo wystawi i dołączy do faktury dokument (ilościowo-kwotowy), potwierdzający tankowanie danego pojazdu służbowego Zamawiającego. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 10. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 11. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach ww. danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 12. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został także we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik 2 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada aktualne uprawnienia (koncesję) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.) lub równoważne uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową 95 i olejem napędowym ON).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach