Przetargi.pl
DOSTAWA PALIWA DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO, PILAREK I KOSIAREK ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71080 Szczecin, ul. Ku Słońcu
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 484 82 94 , fax. 91 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2016-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu
    71080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 484 82 94, fax. 91 484 80 55
    REGON: 36300958600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PALIWA DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO, PILAREK I KOSIAREK ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do pojazdów samochodowych, sprzętu specjalistycznego, pilarek i kosiarek Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie. CPV: 09134100-8 Olej napędowy 09132100-4 Benzyna bezołowiowa 2. Szacunkowe ilości paliwa, które Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy to: 1) olej napędowy – 26 238 litrów; 2) benzyna bezołowiowa 95 oktanowa – 10 905 litrów. 3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w całym okresie obowiązywania umowy dostęp do stacji dystrybucyjnych na obszarze całego kraju. 4. Pobór paliwa będzie możliwy przez 7 dni w tygodniu i przez 24 godziny na dobę. 5. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie na stacjach paliw wskazanych przez Wykonawcę, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wskazania co najmniej jednej stacji paliw na prawobrzeżu oraz dwóch stacji na lewobrzeżu Szczecina. Stacje paliw muszą posiadać infrastrukturę umożliwiającą tankowanie i manewrowanie pojazdom ciężarowym powyżej 3,5 tony. 6. Rozliczenie dostaw odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie zakupu dokonanego przy użyciu kart paliwowych. 7. Upust proponowany w ofercie będzie każdorazowo uwzględniany w fakturach wystawianych przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zakupów paliwa poniżej szacunkowych ilości, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu co najmniej 60 % łącznej ilości paliwa określonej w przedmiocie zamówienia. 9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług oraz zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 10. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: a) zwiększenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia do 20 % - w przypadku wzrostu cen paliw lub konieczności zakupu paliwa w ilości przekraczającej ilość szacunkową, b) zmniejszenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia, w przypadku realizacji zakupów paliwa poniżej szacunkowych ilości, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zakupu co najmniej 60 % łącznej szacunkowej ilości paliwa określonej w przedmiocie zamówienia. 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 4) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy, poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany i jej charakter, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania oraz wpływ zmiany na termin realizacji umowy. 5) Wprowadzenie zmiany do umowy będzie możliwe po potwierdzeniu okoliczności – zawartych w propozycji, o której mowa powyżej, przez drugą Stronę i zawarcie stosownego aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach