Przetargi.pl
Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych i agregatów prądotwórczych

Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Kościuszki 38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
  • Data zamieszczenia: 2015-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 38 38
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
    REGON: 32052419000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych i agregatów prądotwórczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do ambulansów i innych pojazdów samochodowych szpitala oraz agregatów prądotwórczych w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w stacjonarnych stacjach paliwowych Wykonawcy, położonych w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego w ilości: 1. olej napędowy wg PN-EN 590:2013-12AC 31 000 dm3 - litrów Podane ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości do 30%. Przedmiot zamówienia musi być dostępny 24 godziny na dobę, w dni powszednie i święta przez cały rok. Realizacja przedmiotu zamówienia, poprzez tankowanie pojazdów samochodowych, będzie się odbywać sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Podstawą do rozliczenia zakupu paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy z dnia zakupu paliwa. Wykonawca wystawia faktury zakupu paliwa pomniejszone o upust cenowy %, drugie kryterium oceny ofert, podany w ofercie, który będzie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy. W sytuacjach awaryjnych, gdy w/w stacje paliw będą nieczynne Wykonawca zapewni bezgotówkowe tankowanie na innej stacjonarnej stacji usytuowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Jeżeli ta stacja nie będzie należała do Wykonawcy, do niego należy ustalenie i przeprowadzenie procedury wzajemnych rozliczeń finansowych z tą stacją. Jakość paliw na wskazanych przez Zamawiającego stacjonarnych stacjach paliw odpowiadać musi normom i wymaganiom jakościowym - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 11 Września 2013 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 Każda transakcja zakupu paliwa będzie potwierdzona przez Wykonawcę dowodem wydania, zawierającym co najmniej następujące dane: nr rejestracyjny samochodu w przypadku tankowania samochodu, imię i nazwisko pobierającego paliwo, rodzaj i ilość wydanego paliwa, datę transakcji, cenę jednostkową paliwa brutto. Przedstawione ceny mogą ulec zmianie w związku ze zmianą cen u producentów paliw. Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie o zmianie ceny. Powiadomienie nastąpi najpóźniej w dniu zmiany ceny. Za dzień powiadomienia uznaje się dzień wpłynięcia powiadomienia do Zamawiającego. Paliwo będące przedmiotem dostawy musi spełniać normy obowiązujące w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 09 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. 2015 poz. 1680 z późn. zm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach