Przetargi.pl
Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu mechanicznego będących w dyspozycji PZD w Kolnie

Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 742 126 , fax. 864 742 126
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie
    ul. Wojska Polskiego 48
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 864 742 126, fax. 864 742 126
    REGON: 45067259600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu mechanicznego będących w dyspozycji PZD w Kolnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca dostarczy paliwo do pojazdów i sprzętu mechanicznego będących w dyspozycji PZD w Kolnie zgodnie z podaną poniżej specyfikacją: Ilość *) 1 Benzyna bezołowiowa Pb95 - 3.500 l 2 Olej napędowy (max. udział biokomonentów do 7%) - 40.000 l *) Podane ilości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zakupienia paliw w ilości niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. 2. Założenia I. Czas trwania umowy 12 miesięcy II. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca będzie dostarczał paliwa spełniające wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zmianami) 2. Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania: w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowym tzw. ON zimowy 3. Wykonawca musi posiadać punkt dystrybucji w granicach administracyjnych miasta Kolno, woj. podlaskie 4. Wykonawca zapewni możliwość realizacji zakupu paliw we wszystkie dni miesiąca na zasadzie transakcji bezgotówkowych na podstawie kart drogowych, mikroprocesowych kart paliwowych, dowodów rejestracyjnych pojazdów lub za pośrednictwem bezgotówkowych kart paliwowych. Wykonawca wystawi jedną fakturę zbiorczą za wszystkie transakcje jakie były zrealizowane w danym miesiącu lub dwie faktury, tzn. od 1-go do 15-go oraz od 16-go do ostatniego dnia każdego miesiąca. Do faktury zostanie dołączone zestawienie zawierające co najmniej następujące informacje: a) Data transakcji, b) Rodzaj i ilość wydanego paliwa, c) Nr rejestracyjny pojazdu d) Imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu 5. Zamawiający dopuszcza dodatkowo rozliczenie zakupu paliw na podstawie faktur elektronicznych, tzw. e-faktura i przesłaniu drogą elektroniczną e-mail na adres Zamawiającego: pzd@powiatkolno.pl. Termin zapłaty za fakturę uważa się 14 dni od dnia otrzymania faktury na skrzynkę pocztową Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tzn. od 700 do 1500: a) jeżeli faktura wpłynie po godz. 1500 – termin liczy się od dnia następnego b) jeżeli faktura wpłynie w sobotę lub w niedzielę – termin ten liczy się od poniedziałku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4) Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r, Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 1), 2. Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2), 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 3), 4. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 4), 5. Wykaz stacji benzynowych (Załącznik nr 5), 7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia - jeśli dotyczy (Załącznik nr 6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach