Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Kościuszki 38
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
ul. Kościuszki 38 38
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
REGON: 32052419000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa do karetek i pojazdów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa dla karetek i pojazdów Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w stacji lub stacjach paliwowych Wykonawcy położonych w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w ilości: 1) Benzyna bezołowiowa 95 wg PN-EN 228: 2006 ; CPV- 09.13.21.00-4 w ilości 1500 l w okresie 12 miesięcy; 2) Paliwo Diesla ; wg PN EN 590: 2005;CPV - 09.13.42.00-9 - w ilości 30.000 l w okresie 12 miesięcy. 3) Gaz skroplony LPG wg PN EN ISO 4257: 2004 ; CPV-09.13.30.00-0 w ilości 2500 l w okresie 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy : Spełniający postanowienia art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - tj . posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadający niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia lub którzy, przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdujący się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Którzy spełnią warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu złożą: a) wypełniony formularz oferty, druk w Załączniku nr 1 do SIWZ b) oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk w Załączniku nr 2 do SWIZ c) wypełniony formularz z wyszczególnieniem oferowanego paliwa , wg Załącznika nr 3 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną na dzień składania oferty oraz ważną w okresie realizacji zamówienia koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z aktualną ustawą Prawo energetyczne. f) Adres lub adresy stacji paliwowych w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego, gdzie będzie można całodobowo tankować paliwo. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. Art.24 ust.1, pkt 1-10 i ust 2, pkt. 1-4. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą na podst. Art. 89 ust.1, pkt. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną