Przetargi.pl
Dostawa paliw w formie bezgotówkowych transakcji dla Gminy Zakroczym w 2020 roku

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 01327039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw w formie bezgotówkowych transakcji dla Gminy Zakroczym w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 przy użyciu kart paliwowych na stacjach paliw Wykonawcy oraz zapewnienie zbiorczego rozliczenia zakupionych paliw. 2. Zamawiający posiada pojazdy osobowe, autobusy oraz sprzęt. Zamawiający przed podpisaniem umowy przekaże Wykonawcy wykaz numerów rejestracyjnych. Zamawiający korzysta obecnie z 14 kart paliwowych – 11 kart wystawionych na numery rejestracyjne i 3 kart na okaziciela. Ilość pojazdów/kart może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, wówczas Zamawiający złoży zamówienie na dodatkowe karty. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego w 2020 roku wynosi: - olej napędowy 37 550 litrów - benzyna bezołowiowa Pb95 2 230 litrów Zamawiający zastrzega możliwość zakupu ilości większych lub mniejszych zgodnie z bieżącymi potrzebami. 4. Wykonawca nieodpłatnie dostarczy karty paliwowe służące do bezgotówkowego zakupu paliw dla każdego z pojazdów Zamawiającego oraz karty dedykowane dla kanistrów (na okaziciela). Na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyda dodatkowe karty w trakcie realizacji umowy. 5. Karty będą doręczane w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie zamówień za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza zakup paliw do przenośnych zbiorników zewnętrznych (kanistrów), na potrzeby urządzeń i sprzętu technicznego. 7. Po każdym tankowaniu użytkownik karty otrzyma potwierdzenie realizacji transakcji w postaci kwitu WZ lub wydruku z terminala. 8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Jakość dostarczanych paliw musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw a także norm PN-EN 590:2013-12 dla olejów napędowych i PN-EN 228:2013-04 dla benzyn bezołowiowych. 10. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną całodobową stacją paliw, prowadzącą stałą sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb95, zlokalizowaną w odległości drogowej do 8 km od siedziby Zamawiającego. 11. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie . 12. Wykonawca zobowiązuje się do rejestrowania dla każdej transakcji co najmniej: daty i godziny zakupu, ilości i rodzaju pobranego paliwa, ceny jednostkowej brutto, numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu (nie dotyczy kanistrów). 13. Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu zbiorcze faktury w dwóch okresach rozliczeniowych miesięcznie, za transakcje dokonane w danym okresie rozliczeniowym. Zamawiający będzie regulował należności w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, na rachunek bankowy wskazany na fakturze. 14. Faktura będzie zawierała listę transakcji z wyszczególnieniem danych określonych w pkt. 12 oraz rozliczeniem udzielonego rabatu, jeśli Wykonawca udzielił rabatu. Zamawiający dopuszcza dołączenie do faktury specyfikacji zawierającej wymagane dane. 15. Zamawiający wymaga, aby każda karta była zabezpieczona kodem PIN. 16. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji; 17. Wykonawca zapewnia sprzedaż paliw przez cały okres obowiązywania umowy, w sposób ciągły, w systemie całodobowym. 18. Za wykonywane dostawy Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie odpowiadające iloczynowi ilości faktycznie kupionego paliwa i ceny jednostkowej brutto obwiązującej na stacji paliw w chwili dokonania transakcji, pomniejszonej o rabat (jeśli dotyczy). 19. Wykonawca może zaoferować stały rabat wyrażony w PLN naliczany od ceny jednostkowej brutto każdego litra. Wysokość rabatu pozostanie niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy. 20. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi wykaz posiadanych w Polsce stacji paliw, czynnych całodobowo, we wszystkie dni tygodnia oraz święta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b Pzp. 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający wyraża jako minimalny poziom: 1) posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Energetyczne. - Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentu wskazanego w Rozdz. IV część 4 ust. 1 pkt 1 SIWZ tj. koncesji na obrót paliwami ciekłymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto: 1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę; 5) Jeżeli dotyczy - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ – oryginał podpisany przez wykonawcę; - zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców, którym Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia. 6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu. 2. W odniesieniu do warunku Rozdz. III część 1 ust. 2 SIWZ warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie wykaże się posiadaniem ważnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi. 3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w Rozdz. III część 1 ust. 5 warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie wykaże się posiadaniem stacji paliw spełniającej wymogi określone w warunku. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 5. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 6. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 7. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 8. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną (bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców) składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych, koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 9. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszej części. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy złożona przez nich oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązani będą do przedłożenia umowy (oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), regulującej ich współpracę, zawierającej co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenia zakresu działań poszczególnych stron umowy w zakresie realizacji zamówienia. 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi wykaz posiadanych w Polsce stacji paliw, czynnych całodobowo, we wszystkie dni tygodnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach