Przetargi.pl
Dostawa paliw w 2018 r.

Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Giżycku ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Suwalska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4282225 do 26 , fax. 874 282 428
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Giżycku
    ul. Suwalska 30
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4282225 do 26, fax. 874 282 428
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/zts_gizycko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Nie Posiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne zakupy oleju napędowego (150 tys. litrów) na terenie całego kraju w formie bezgotówkowej na podstawie kart paliwowych do pojazdów samochodowych oraz maszyn wielooperacyjnych Zakładu Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Giżycku. Wyżej określona ilość paliwa może ulec redukcji. Zamawiający wymaga aby co najmniej jedna stacja paliw była zlokalizowana w granicach administracyjnych miasta Giżycko (województwo warmińsko-mazurskie) oraz przynajmniej 3 stacje w każdym województwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: )Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, 3) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów –załącznik nr 2 do SIWZ, 4) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium ceny brutto - na formularzu oferty, 5) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium terminu płatności– na formularzu oferty, 6) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) Dokument potwierdzający cenę jednostkową (za 1 litr) brutto oleju napędowego (np. paragon sprzedaży z widoczną datą i godziną) na stacji Wykonawcy znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Giżycko (województwo warmińsko-mazurskie) w dniu przekazania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych (tj. 17.05.2018r. między godziną 1000, a 1100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach