Przetargi.pl
Dostawa paliw w 2013 roku

Straż Miejska w Bytomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 122
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 389 60 64 , fax. 32 281 19 13
  • Data zamieszczenia: 2012-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska w Bytomiu
    ul. Wrocławska 122 122
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 389 60 64, fax. 32 281 19 13
    REGON: 24027159800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w zakresie tego zadania jest dostawa paliw na potrzeby Straży Miejskiej w Bytomiu obejmująca zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości do 7300 litrów oraz oleju napędowego w ilości do 6800 litrów w 2013r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego, o ile ilość zakupionych paliw będzie wynosić co najmniej 60% ilości zadeklarowanych. 1. Podane w SIWZ i załącznikach do SIWZ ilości zakupywane paliwa są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć do porównania ofert i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne ilości mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie zakupionego paliwa i cen z dnia zakupu (z uwzględnieniem zaoferowanego upustu), do maksymalnego zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (tj. oszacowanej wartości zamówienia powiększonej o podatek VAT). 2. Zakupy odbywać się będą na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego do zbiorników pojazdów Zamawiającego na stacjach Wykonawcy. 3. Olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441), natomiast benzyna bezołowiowa 95 oktanowa winna spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441). 4. Zakup będzie odbywać się za pomocą kart paliwowych przypisanych do poszczególnych pojazdów w ilości 7 sztuk wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu, których odbywać się będzie bezgotówkowe tankowanie. 5. Zakup paliw spełniających wymagania jakościowe będzie odbywać się według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego, określonego upustu zaoferowanego w ofercie. 6. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu - za okresy od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia do końca miesiąca. Zamawiający dopuszcza także inny sposób rozliczenia polegający na tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie kończył się w niedzielę najbliższą połowie miesiąca i za ten okres będzie wystawiana faktura VAT zawierająca wszystkie transakcje od pierwszego dnia miesiąca, druga natomiast będzie wystawiana za transakcje od poniedziałku (dnia następnego po wspomnianej niedzieli) do końca miesiąca kalendarzowego. 7. Rozliczenie każdorazowej transakcji bezgotówkowego tankowania powinno zostać potwierdzone wydrukiem z terminala lub kwitem WZ, który winien zawierać: numer karty, numer rejestracyjny pojazdu, datę i godzinę transakcji oraz miejsce, nazwę produktu, ilość zatankowanego paliwa i całkowitą wartość transakcji (brutto). Ponadto wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych transakcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach