Przetargi.pl
DOSTAWA PALIW, POLEGAJĄCA NA TANKOWANIU PALIWA Z DYSTRYBUTORA DO POJAZDÓW „ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZAMOTUŁACH” SP. Z O.O.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 921 829, , fax. 612 921 857
  • Data zamieszczenia: 2020-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 14
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 921 829, , fax. 612 921 857
    REGON: 30129860100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkszamotuly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PALIW, POLEGAJĄCA NA TANKOWANIU PALIWA Z DYSTRYBUTORA DO POJAZDÓW „ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZAMOTUŁACH” SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych - tankowanie pojazdów „Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. przez stację paliw Wykonawcy w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej. 2) Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa w roku 2020: Część I Olej napędowy – ilość 120 000 litrów Część II Benzyna bezołowiowa 15 000 litrów 3) Zamawiający może nie wykorzystać 25% ilości zamawianego oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 wskazanych w ppkt 2) 4. Procedura wydawania paliwa będzie przebiegała następująco: 1) Zamawiający sporządzi i przedłoży Wykonawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa oraz wykaz samochodów do których tankowane będzie paliwo. 2) Upoważnione osoby przez zamawiającego będą zobowiązane do pokwitowania wydanego paliwa na karcie wydania lub w inny, zaproponowany przez Wykonawcę, równoważny sposób. 3) Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie paliwa, do zbiorników sprzętu silnikowego i kanistrów, na stacjach benzynowych (stacji benzynowej) należących do wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy. 4) Tankowanie paliwa do kanistrów będzie odbywać się na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego. 5) Wykonawca zapewni paliwa płynne będące przedmiotem niniejszego postępowania, spełniające kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09. 12. 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. z 2008, Nr 221, poz. 1441z póź. zm.). 6) Wykonawca zapewni najbliższą stację paliw: a. znajdującą się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Oddziału Komunalnego Zamawiającego ul. Chrobrego 17 b Szamotuły oraz b. czynną przez 7 dni tygodniu i przez 24 godziny na dobę. 7) Paliwo może być pobierane do pojazdów spoza wykazu, wyłącznie na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego. 5. Ewidencja pobranego paliwa 1) Ewidencja ilościowa pobranego paliwa do pojazdów, jaki i kanistrów odbywać się będzie na podstawie dokumentu WZ bądź realizowanych przez stację paliw kart bezgotówkowych. 2) Przedmiotowe stacje, które realizują karty bezgotówkowe zobowiązane są do: a. wydania w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy, nieodpłatnie, kart do zakupów, na podstawie których Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń w systemie bezgotówkowym, w ilości zgodnej z zamówieniem Zamawiającego po cenach ustalonych zgodnie z ofertą. b. W razie zgubienia lub kradzieży którejkolwiek z wydanych kart. Wykonawca po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego dokona natychmiastowego zablokowania karty. c. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa powyżej Wykonawca wyda duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej za opłatą (wynikająca z tabeli opłat Wykonawcy) nie później niż w ciągu 7 dni roboczych. d. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyda nieodpłatnie karty do nowo zakupionych pojazdów. e. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji transakcji bezgotówkowych w granicach limitów dla każdej karty paliwowej. f. Po zakończeniu umowy Zamawiający zwróci Wykonawcy wydane karty. 3) Przedmiotowe stacje nie realizujące kart bezgotówkowych zobowiązane są do: a. wydania dowodu WZ i wypełnienia karty (dokonania zapisu), na której zamieszcza następujące dane: - imię i nazwisko kierowcy, który paliwo pobrał, - datę i godzinę tankowania, - ilość faktycznie pobranego paliwa, - nr rejestracyjny pojazdu. 6. Sposób rozliczania należności: 1) Zapłata należności z tytułu sprzedaży paliw, będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie dokonywana przez Zamawiającego w oparciu o fakturę VAT. 2) Faktury za transakcje dokonane przez Zamawiającego z użyciem kart bezgotówkowych bądź WZ, wystawiane będą przez Wykonawcę raz w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysłane/dostarczone Zamawiającemu (nie później niż w ciągu 3 dni) wraz z załącznikiem. 3) Załącznik, o którym mowa w ppkt 2) stanowić będzie zestawienie wszystkich transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym i prezentować będzie następujące dane: a. nr karty bądź nr dowodu WZ, na którą dokonano zakupu, b. nr rejestracyjny pojazdu, c. daty i godziny i ceny dokonania zakupu, d. sumy ilości i wartości zakupionego paliwa dla danego pojazdu, 4) Załącznik ma być przesyłany tylko i wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail przedstawiciela Zamawiającego: malgorzata.miezal@zgkszamotuly.pl 5) Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury. 6) Faktury będą wystawiane za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będą należności z tytułu sprzedaży paliw dokonanej w tym okresie na rzecz Zamawiającego. 7) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie pobrane paliwa, w cenach ustalonych zgodnie z treścią oferty. 8) Przy obliczaniu ceny dostawy oleju napędowego/benzyny za podstawę przyjmuje się cenę hurtową producenta oleju napędowego/benzyny z dnia tankowania, którą zwiększa zaoferowana w ofercie Wykonawcy stała marża (>0) a zmniejsza stały upust (<0).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci) wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne ze zmianami (przez cały okres obowiązywania umowy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wykonawca składa: a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400.000,00 zł, w szczególności takimi dokumentami będą aktualna polisa wraz z potwierdzeniem opłacenia składek; 2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu należy przedłożyć: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Dziale VII pkt 5 ppkt 2 a) niniejszej SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 6 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, wykonawca składa dokumenty, w szczególności może być to zobowiązanie innego podmiotu, potwierdzające, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonania zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do jego zasobów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126 z póź. zm.) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1–9 ww. rozporządzenia. Zamawiający nie żąda złożenia ww. dokumentów dotyczących podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 1) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114, z poźn. zm.). Należy odpowiednio wskazać w ofercie. 3) W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie znajdują przepisy uPzp (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, z poźn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z póź. zm. ) 4) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5) Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach