Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Gminy Bobrowo w 2021 r.

Gmina Bobrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-327 Bobrowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo 27
    87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
    REGON: 87111838800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Gminy Bobrowo w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa paliw płynnych do autobusów szklonych, samochodów dostawczych samochodów specjalnych pożarniczych, ciągników rolniczych oraz pozostałego sprzętu eksploatowanego przez Gminę Bobrowo w okresie od 1.01.2021 do 31.12.2021r. Zakup paliwa będzie się odbywać się sukcesywnie na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów, a w przypadku sprzętu silnikowego do kanistrów. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. W związku trwającą pandemią COVID-19 która przedkłada się na zmniejszenie dowożenia uczniów do placówek edukacyjnych oraz organizacji wycieczek szkolnych i pozostałych wyjazdów może zmniejszyć się zapotrzebowanie na ON dla autobusów.Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa wynosi odpowiednio przez okres 12 miesięcy wyniesie szacunkowo 34 800 litrów w tym : 33 500 litrów oleju napędowego,1 100 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95, 200 litrów benzyny bezołowiowej Pb 98.W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliw mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to głównie z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru paliw. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w podanym okresie lub zwiększenia ilości zapotrzebowania na paliwo. Dostawy będą realizowane na zasadzie tankowań:do zbiorników pojazdów samochodowych, do pojemników(kanistrów) dostarczanych przez Zamawiającego na stacji lub stacjach paliw Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliw z dystrybutorów Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.Ze względu na liczne tankowania wynikające z ciągłej pracy pojazdów dowożących dzieci do szkół, pozostałych pojazdów oraz utrzymania pełnej gotowości operacyjnej pojazdów Ochotniczych Straż Pożarnych z terenu gminy Bobrowo (tj. OSP Nieżywięć i Zgniłobłoty, OSP Bobrowo) stacja paliw musi być zlokalizowana w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego ( Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp , z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty - na załączniku nr 5 do SIWZ 2.Ofertę stanowi wypełniony formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach