Przetargi.pl
dostawa paliw płynnych w formie tankowania bezgotówkowego dla samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu

Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800125 , fax. 017 7800552
  • Data zamieszczenia: 2013-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład
    ul. Żeromskiego 22 22
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800125, fax. 017 7800552
    REGON: 83136426200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie- mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa paliw płynnych w formie tankowania bezgotówkowego dla samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paliw płynnych w formie tankowania bezgotówkowego dla samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu KOD-y CPV: 09.13.41.00-8; 09.13.21.00-4. 2. Wszystkie paliwa objęte niniejszym zamówieniem tj; olej napędowy ON - do 48 000 litrów, etylina bezołowiowa EPb 95- 100 litrów, powinny być zgodne z wymaganiami Polskich Norm Jakościowych. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje tankowanie paliw płynnych do samochodów i kosiarki spalinowej będących własnością Zamawiającego w ilości : olej napędowy ON- do 48 000 litrów, etylina bezołowiowa EPb 95 - 100 litrów. Uwaga, podane ilości stanowią prognozowaną maksymalną ilość towaru przewidzianą do realizacji w skali 12 miesięcy .Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości zamawianego towaru mogą być mniejsze .W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Sprzedaż paliwa powinna się odbywać się bezgotówkowo, na podstawie Karty tankowania, która wydawana będzie przez Wykonawcę .4. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz.U. z 2008 r.,Nr 221, poz.1441- zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dostarczanych paliw i ich dokumentów, w przypadku stwierdzenia złej jakości paliw koszty stosowych badań poniesie Wykonawca. 5. Każde bezgotówkowe tankowanie będzie rejestrowane w Karcie tankowania 6. Stacje benzynowe posiadane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania Dz.U. z 2005 r., Nr 243, poz. 2063.Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego stosować rabaty wynikające z akcji promocyjnej, o ile będą korzystniejsze od rabatów, które będą wynikały z zawartej umowy.7. Każda Karta tankowania wraz z fakturą wydana przez Wykonawcę zawierać będzie poniższe informacje:numer karty tankowania, numer rejestracyjny pojazdu lub numer seryjny lub nazwa urządzenia, numer stacji, datę dokonania tankowania, miejscowość, nazwę produktu, nazwisko i podpis kierowcy lub tankującego, ilość litrów zatankowanego paliwa, cenę jednostkową paliwa, wartość rabatu, wartość brutto. 8. Wykonawca gwarantuje, że przydzielone karty tankowania są ważne we wszystkich punktach dystrybucyjnych Wykonawcy. 9. Zasady dokonywania transakcji przy użyciu kart tankowania określa załącznik nr 6 do SIWZ, który po podpisaniu należy dołączyć do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wielkość rabatu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie- mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach