Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych w 2014 roku, dokonywana bezpośrednio na stacji paliw

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-530 Sieniawa, ul. Augustowska 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 622 72 35 , fax. 16 622 72 35
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Augustowska 15 15
    37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie
    tel. 16 622 72 35, fax. 16 622 72 35
    REGON: 65000979100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgkim.sieniawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych w 2014 roku, dokonywana bezpośrednio na stacji paliw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie gotówkowych i bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy usytuowanej w odległości do pięciu km od siedziby Zamawiającego ( Sieniawa, ul. Augustowska 15). z możliwością pobierania paliwa na innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw: 1) benzyna bezołowiowa 95; 2) olej napędowy. Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego. Szacunkowe roczne zapotrzebowanie na etylinę 95 wyniesie ok. 650 dm3, a oleju napędowego - ok. 38 000 dm3. Dostawa paliw będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego) tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów służbowych, będących w użytkowaniu Zamawiającego. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może zwiększyć zakres i wielkość przedmiotu umowy do 20% jej wartości w ramach prawa opcji. Zwiększenie wielkości umowy może nastąpić w przypadku konieczności dalszego zapewnienia dostawy paliwa do pojazdów ZGKiM wynikającego z potrzeb Zamawiającego. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 09100000-0 - paliwa Przedmiot dodatkowy: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa, 09134100-8 - olej napędowy 1.2. Faktury VAT będą wystawiane sukcesywnie po zakupie paliwa. Dopuszcza się zakup paliwa w formie gotówkowej jak i bezgotówkowej płatnej w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT. W przypadku zakupu paliwa w formie gotówkowej płatność nastąpi bezpośrednio po zakupie paliwa i wystawieniu faktury. 1.3. Faktury VAT, będą realizowane przez Zamawiającego przelewem do 14 dni od daty otrzymania, po odebraniu ich od Wykonawcy przez upoważnioną osobę w dniu jej wystawienia za potwierdzeniem odbioru. 1.4.   Dostawa paliw będzie realizowana sukcesywnie wg potrzeb w ciągu 2014 r. Ilości paliw podane w formularzu cenowym mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa mniejszej ilości paliw nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 1.5. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewnia: 1. 5.1. dostawę przedmiotu zamówienia zgodną z obowiązującymi atestami , 1. 5.2. wysokość upustu dla poszczególnych rodzajów paliw zgodnie z formularzem cenowym przez cały czas trwania umowy , 1.5.3. dostawę sukcesywną przedmiotu zamówienia od 1.01.2014 do 31.12.2014 r. 1.5.4. dostawę przedmiotu zamówienia ze stacji paliw zlokalizowanej do pięciu km od siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgkim.sieniawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach