Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych w 2014 r. do pojazdów i sprzętu Nadleśnictwa Gościno.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-120 Gościno, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 43
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3512517, 3512552 , fax. 094 3512552
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno
    ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 43 43
    78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3512517, 3512552, fax. 094 3512552
    REGON: 33004407428001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_goscino/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych w 2014 r. do pojazdów i sprzętu Nadleśnictwa Gościno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych będących w posiadaniu Zamawiającego, tankowania bezpośrednio z dystrybutora do baku samochodowego lub karnistra, rozliczana bezgotówkowo dla potrzeb Zamawiającego. 2. Wielkość zamówienia: Benzyna bezołowiowa Pb95: 4000 litrów, Olej napędowy: 11000 litrów. 3. Dostarczone paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 158) oraz określone przez polskie normy: olej napędowy PN-EN 590, benzyna bezołowiowa Pb 95 PN-EN 228. 4. Sposób realizacji: Dostawy będą realizowane na zasadzie sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika lub karnistra w stacji Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Odległość stacji Wykonawcy liczona najkrótszą drogą publiczną zezwalającą na bezkolizyjny dojazd samochodów nie może być większa niż 5 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w mieście Gościno, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 43, 78 - 120 Gościno (woj. zachodniopomorskie, powiat kołobrzeski, Gmina Gościno). Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania zakupu paliwa przy użyciu kart paliwowych. Stacja musi prowadzić sprzedaż wszystkich wymienionych produktów wyszczególnionych w SIWZ. Stacja musi być dostępna minimum w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00., pomijając święta i dni wolne od pracy. Rozliczenie pobranych paliw będzie następowało po każdym zatankowaniu paliwa na podstawie wystawionej faktury VAT, płatnej przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni i przekazanej osobie tankującej w dniu tankowania. Faktura powinna posiadać następujące dane: numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę urządzenia, do którego tankowane jest paliwo, datę tankowania, rodzaj pobranego paliwa, ilość pobranego paliwa, cenę paliwa na dystrybutorze w dniu sprzedaży oraz cenę po zastosowaniu stałego upustu, podpis kierowcy tankującego paliwo, podpis pracownika stacji,nr konta bankowego Wykonawcy. Wykaz osób upoważnionych przez Zamawiającego do dokonywania tankowania na stacji paliw Wykonawcy oraz zestawienie danych posiadanych pojazdów i urządzeń zostanie dołączony do umowy, w dniu jej podpisania. Sprzedaż paliwa będzie realizowana według cen detalicznych (cena z dystrybutora) obowiązujących w danym dniu, pomniejszonych o oferowany stały rabat liczony od tej ceny, niezmienny w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wynagrodzenia ogółem zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie, która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, jak również do zmniejszenia ilości nabywanego przedmiotu. W przypadku niezrealizowania w okresie realizacji zamówienia dostaw w ilościach określonych powyżej, dostawy uważać się będzie za zakończone, bez dochodzenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania powyższych ilości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_goscino/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach