Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych w 2012 roku dla KM PSP w Nowym Sączu - JRG PSP Krynica - Zdrój.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Tadeusza Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4435191 , fax. 018 4490750
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
    ul. Tadeusza Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4435191, fax. 018 4490750
    REGON: 49189890500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych w 2012 roku dla KM PSP w Nowym Sączu - JRG PSP Krynica - Zdrój.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje nierytmiczną dostawę paliw płynnych w 2012 roku dla KM PSP w Nowym Sączu - JRG PSP Krynica Zdrój, realizowaną w formie tankowania na stacjach Wykonawcy, do zbiorników samochodów służbowych, sprzętu silnikowego oraz do kanistrów stanowiących własność Zamawiającego, o łącznej szacunkowej ilości: Benzyna bezołowiowa PB-95 1500 litrów olej napędowy 8000 litrów LPG 1500 litrów. Faktyczne zużycie zależne będzie od ilości, rodzajów i wielkości zdarzeń, w których będą użyte siły i środki Państwowej Straży Pożarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psp-nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach