Przetargi.pl
dostawa paliw płynnych w 2010r..

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. Sempołowskiej 2A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 64 87, 810 38 29 , fax. 0-59 810 38 29
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Sempołowskiej 2A 2A
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 64 87, 810 38 29, fax. 0-59 810 38 29
    REGON: 33096873700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa paliw płynnych w 2010r..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla pojazdów i maszyn będących własnością zamawiającego: - oleju napędowego ON - 25 000 litrów - benzyny bezołowiowej Pb95 - 2 500 litrów Wyżej określone ilości paliw mogą ulec zmianie w zakresie +,- 20% w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Zakupione paliwa muszą spełniać wymagania określone w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (D.U. z 2005r. nr 216 poz. 1825), - PN-EN 228:2005 (U) -Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań, - PN-EN 590:2005 (U) -Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań. Wykonawca zapewni możliwość codziennego tankowania w godz. 6.00 - 22.00 w granicach administracyjnych miasta Sławno, bezpośrednio do zbiorników środków transportowych, maszyn i kanistrów będących własnością zamawiającego. Wydane ilości paliw oraz aktualna cena z dystrybutora zostaną wpisane w asygnacie i potwierdzone przez pracownika zamawiającego..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie: 2.1. wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości min. 100.000 zł, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. samawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez wykonawcę. 6. Oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 24 ust.1 p.10 ustawy wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 3, 2. Oświadczenie - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 4, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Referencje, opinie lub listy polecające potwierdzające wykonanie zamówienia o wartości min. 100.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatslawno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach