Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-500 Rypin, ul. Elizy Orzeszkowej 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2802461 , fax. 054 2802755
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o.
ul. Elizy Orzeszkowej 4 4
87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2802461, fax. 054 2802755
REGON: 91001134400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pkkomes.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych w 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa paliw płynnych - tankowanie bezgotówkowe pojazdów P.K. KOMES sp. z o.o. w Rypinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3.000 zł (trzy tysiące złotych). Zasady wniesienia wadium okresla SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1665 z późniejszymi zmianami), - spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Posiadają stację paliw na terenie miasta Rypina w odległości nie większej niż 5 km od siedziby przedsiębiorstwa przy ul. E. Orzeszkowej 4. Ocena spełniania przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, - dowód wniesienia wadium, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 6, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, - zatwierdzony i parafowany projekt umowy - załącznik nr 4. - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, - wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy, stanowiący załącznik nr 5. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pkkomes.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Hurtowy zakup oleju napędowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-22 - Detaliczna bezgotówkowa dostawa- zakup paliw płynnych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-05-19 - ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZAKŁADU KOMUNALNEGO W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów oraz kotłowni olejowej Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów
Dodano: 2016-02-08 - Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB95
Dodano: 2016-01-08 - Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią w 2016 roku
Dodano: 2016-01-04