Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów i maszyn należących do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Spółka z o.o.

Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, ul. Świecka 68
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spółka z o.o.
    ul. Świecka 68 68
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów i maszyn należących do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Spółka z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów i maszyn należących do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Spółka z o.o. na terenie miasta Tucholi i miejscowości Bladowo (zaopatrzenie pojazdów pracujących na Składowisku Odpadów Komunalnych), a także w punktach sprzedaży Dostawcy na terenie kraju. . Przewidywane ilości paliw płynnych w okresie jednego roku, biorąc za podstawę prognozowane zużycie w 2009 r. wynoszą; a/ benzyny 95 - 3 tony, b/ olej napędowy (silniki wysokoobrotowe) - 105 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 246111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wypełniony druk :opis przedmiotu zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 2, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków - załącznik nr 4, - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 5, - zaakceptowany projekt załączonej umowy- załącznik nr 6. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on na dokumencie nie dotyczy i taki dokument dołącza do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pk.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach