Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego ZWiK Sława

Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 67-410 Sława, ul. Długa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 356 63 90 , fax. 0-68 356 53 05
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Długa 1 1
    67-410 Sława, woj. lubuskie
    tel. 0-68 356 63 90, fax. 0-68 356 53 05
    REGON: 97029630500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.slawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego ZWiK Sława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa oleju napędowego w ilości 3 500 litrów oraz benyny bezołowiowej Pb95 w ilości 1 600 litrów poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane w miejscu siedziby Zamawiającego, tj. w Sławie, woj. lubuskie. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej w dniu tankowania do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego Zamawiającego, pomniejszony o rabat udzielony przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1.Posiadający uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcą mogą być również podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 3.1.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4, 3.2.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.3.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 3.4.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3.5.nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3.6.nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4.Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: 4.1.niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3, 4.2.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.3.zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.4.złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.5. zawierającą błędy w obliczeniu ceny, 4.6.gdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 4.7.nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 5.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale VII SIWZ. 6.W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3.W przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem przedwstępnej umowy konsorcjum, która winna zawierać miedzy innymi następujące informacje: a) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, b) określenie celu wspólnych działań jak złożenie wspólnej oferty oraz realizacja przedmiotu zamówienia, c) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do dokonywania czynności oraz składania oświadczeń woli dotyczących niniejszego postępowania względem Zamawiającego jako pełnomocnik wszystkich uczestników konsorcjum (tzw. lider konsorcjum). 4.Podpisany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru. Każda strona umowy powinna być parafowana - załącznik nr 3. 5. Koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodna z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 ze zm.) 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.slawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach