Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych polegająca na sukcesywnym bezgotówkowym zakupie paliwa do pojazdów i urządzeń Zamawiającego na kartę: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz zakupu produktów do pojazdów i urządzeń przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Rynek 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840987 , fax. 071 3840987
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o.
    ul. Rynek 21 21
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840987, fax. 071 3840987
    REGON: 02086417000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych polegająca na sukcesywnym bezgotówkowym zakupie paliwa do pojazdów i urządzeń Zamawiającego na kartę: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz zakupu produktów do pojazdów i urządzeń przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów i urządzeń Zamawiającego na kartę, na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, Wzorze Umowy oraz Opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienie podzielone jest na części, Część I - zakup paliw, olejów i smarów dla pojazdów i sprzętu znajdujących się na terenie oczyszczalni ścieków w Miliczu: Zapotrzebowanie: olej napędowy - w ilości ok. 9300 l. (Polska Norma dla paliw płynnych PN-EN 590: 2006 - olej napędowy oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. nr 221, poz. 1441) benzyna bezołowiowa 95 - w ilości ok. 600 l. (Polska Norma dla paliw płynnych PN-EN 228:2006 - benzyna bezołowiowa 95 oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. nr 221, poz. 1441) płyn do spryskiwaczy - w ilości ok. 40 l. płyn do chłodnic - w ilości ok. 50 l. Lux-10 silnikowy lub równoważny - w ilości ok. 60 l. HIPOL-15 przekładniowy lub równoważny - w ilości ok. 50 l. Olej parafinowy - w ilości ok. 50 l. Olej hydrauliczny - w ilości ok. 50 l. Olej przekładniowy SAE75W-90 lub równoważny - w ilości ok. 15 l. SMAR ŁT43 lub równoważny - w ilości ok. 5 kg. (zastosowanie do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych powszechnego stosowania pracujących w normalnych warunkach, odporny na wymywanie wodą) Dostawca gwarantuje jakość produktów zgodną z Polskimi Normami. Tankowanie paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość tankowania na terenie miasta Milicz lub w odległości nie większej niż 5 km od granic miasta, przy użyciu kart paliwowych - 3 kart paliwowych wydanych przez Wykonawcę wystawionych na numery rejestracyjne pojazdów Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający będzie mógł dokonywać zakupów za pomocą ww. karty paliwowej w innych lokalizacjach punktów dystrybucyjnych sieci Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia i zmniejszenia liczby kart w trakcie trwania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć karty w terminie 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczby pojazdów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. Karty nowe wydawane są dla Zamawiającego bezpłatnie. W przypadku utraty kart Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty w punktach sprzedaży po zgłoszeniu jej utraty. Zapłata za dostawę kart dodatkowych lub zamiennych (duplikatów lub wznowionych) będzie zgodna z warunkami obowiązującymi u Wykonawcy. Każdy z Wykonawców biorących udział w postępowaniu może złożyć jedną ofertę na każdą z części zamówienia. Nie dopuszcza się złożenia przez Wykonawcę dwóch ofert na tą samą część zamówienia Część II - zakup paliw, olejów i smarów dla pojazdów i sprzętu znajdujących się na terenie oczyszczalni ścieków w Żmigrodzie: Zapotrzebowanie: olej napędowy - w ilości ok. 3300 l. (Polska Norma dla paliw płynnych PN-EN 590: 2006 - olej napędowy oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. nr 221, poz. 1441) benzyna bezołowiowa 95 - w ilości ok. 500 l. (Polska Norma dla paliw płynnych PN-EN 228:2006 - benzyna bezołowiowa 95 oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. nr 221, poz. 1441) płyn do spryskiwaczy - w ilości ok. 30 l. płyn do chłodnic - w ilości ok. 30 l. Mobil Super 1000 Diesel lub równoważny - w ilości ok. 15 l. Castrol GTX 15W/40 lub równoważny - w ilości ok. 5 l. Castrol 10W/40 lub równoważny - w ilości ok. 5 l. Hipol olej przekładniowy lub równoważny - w ilości ok. 10 l. Olej do kos Stihl - w ilości ok. 15 l. Smar Spray WD40 lub równoważny - 8 w ilości ok. szt. Smar do łańcuchów - w ilości ok. 3 szt. Smar grafitowy - w ilości ok. 2 kg. (zastosowanie do: do resorów samochodowych, gwintów, śrub narażonych na działania korodujące, łańcuchów i innych silnie obciążonych węzłów tarcia pracujących w zakresie temperatur od -20°C do 60°C, odporny na działanie wody) Dostawca gwarantuje jakość produktów zgodną z Polskimi Normami. Tankowanie paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość tankowania na terenie miasta Żmigród lub w odległości nie większej niż 5 km od granic miasta, przy użyciu 1 karty paliwowej wydanej przez Wykonawcę, wystawionej na numery rejestracyjne pojazdów Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający będzie mógł dokonywać zakupów za pomocą ww. karty paliwowej w innych lokalizacjach punktów dystrybucyjnych sieci Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia i zmniejszenia liczby kart w trakcie trwania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć karty w terminie 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczby pojazdów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. Karty nowe wydawane są Zamawiającego bezpłatnie. W przypadku utraty kart Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty w punktach sprzedaży po zgłoszeniu jej utraty. Zapłata za dostawę kart dodatkowych lub zamiennych (duplikatów lub wznowionych) będzie zgodna z warunkami obowiązującymi u Wykonawcy. Każdy z Wykonawców biorących udział w postępowaniu może złożyć jedną ofertę na każdą z części zamówienia. Nie dopuszcza się złożenia przez Wykonawcę dwóch ofert na tą samą część zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkdolinabaryczy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach