Przetargi.pl
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH ORAZ DODATKU ADBLUE DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SŁUPSKU

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Młyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 424 001 , fax. 598 426 092
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Młyńska 2
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 424 001, fax. 598 426 092
    REGON: 77098318200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH ORAZ DODATKU ADBLUE DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SŁUPSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku poprzez tankowanie pojazdów w systemie bezgotówkowym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania częściowe: Zadanie 1 - dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue dla pojazdów Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych nr 1 i 2 oraz Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, w tym: - Komendy Miejskiej PSP w Słupsku przy ul. Młyńskiej 2, - Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 1 w Słupsku przy ul. Rynek Rybacki 2, - Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2 w Słupsku przy ul. Towarowej 9c. Średnie roczne zapotrzebowanie na paliwo dla pojazdów powyższych jednostek, ustalone na podstawie danych z okresu poprzedzającego zamówienie wynosi: a) olej napędowy ON (kod CPV: 09134100-8) – 23 981 litrów, b) benzyna bezołowiowa Pb95 (kod CPV: 09132100-4) – 1 162 litrów, c) dodatki chemiczne – AdBlue (kod CPV: 24957000-7) – 400 litrów, d) miejsce dostawy - na terenie miasta Słupska w maksymalnej odległości do 7 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Młyńskiej 2 w Słupsku; odległość od siedziby Zamawiającego winna być liczona najkrótszą trasą dojazdu drogami publicznymi udostępnionymi dla ruchu pojazdów, e) miejsce dostawy – czynne całodobowo. Zadanie 2 - dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue dla pojazdów Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 3 w Ustce przy ul. Darłowskiej 1a. Średnie roczne zapotrzebowanie na paliwo dla pojazdów powyższej jednostki, ustalone na podstawie danych z okresu poprzedzającego zamówienie wynosi: a) olej napędowy ON (kod CPV: 09134100-8) – 6 145 litrów, b) benzyna bezołowiowa Pb95 (kod CPV: 09132100-4) – 343 litry, c) dodatki chemiczne – AdBlue (kod CPV: 24957000-7) – 100 litrów, d) miejsce dostawy na terenie miasta Ustka lub w odległości do 7 km od Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3 w Ustce przy ul. Darłowskiej 1a, odległość od jednostki winna być liczona najkrótszą trasą dojazdu drogami publicznymi udostępnionymi dla ruchu pojazdów, e) miejsce dostawy – czynne całodobowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2: 1. miejscem dostawy paliw (tankowania) będą punkty dystrybucji paliw (stacje) wskazane przez Wykonawcę; 2. dostawa paliwa odbywać się będzie: a) bezpośrednio do zbiornika pojazdu poprzez tankowanie do środka transportu Zamawiającego; b) do zbiorników zewnętrznych Zamawiającego; 3. Zamawiający w szczególnych uzasadnionych przypadkach tj. na wypadek prowadzonych przez podmioty Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku długotrwałych działań ratowniczych na terenie Powiatu Słupskiego, może zlecić Wykonawcy dostawę zamówionych paliw płynnych w wyznaczone miejsce; 4. określone w pkt. 3.2. ilości w ramach każdego z zadań są jedynie wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego dotyczącej zapotrzebowania na paliwa stanowiące przedmiot zamówienia w okresie 24 miesięcy. Nie mogą one stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliwa faktycznie zakupionego w trakcie trwania umowy; 5. Wykonawca zapewni paliwa silnikowe – benzynę bezołowiową Pb95 oraz olej napędowy ON, spełniające kryteria określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 z pozn. zm. ) oraz aktualnych normy: Olej napędowy spełniający wymagania PN-EN 590:2013-12. Benzyna bezołowiowa 95 spełniająca wymagania PN-EN 228:2013-04. Wykonawca zapewni dodatek do paliwa AdBlue wodny roztwór mocznika stosowanego do redukcji tlenków azotu. Płyn przeznaczony do redukcji szkodliwych dla środowiska naturalnego tlenków azotów w spalinach samochodowych z silnikami Diesla, wyposażonych w katalizatory z systemem SCR, służącym do redukcji emisji zanieczyszczeń. Płyn stanowiący przedmiot zamówienia powinien posiadać stosowny atest lub certyfikat, wymagany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 6. cena jednostkowa paliw będzie równa cenie obowiązującej w danym punkcie dystrybucji paliw w dniu tankowania i pomniejszona o zaoferowany przez Wykonawcę stały % upustu; 7. Zamawiający dopuszcza bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji na podstawie systemu kart elektronicznych lub paliwowych. Jednakże ewentualne wprowadzenie kart nie może generować dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych z ich obsługą ani też ograniczać ilości nabywanego paliwa poprzez nakładanie limitów paliwowych. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny". Jeżeli przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. UWAGA: Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – na realizację jednego bądź dwóch zadań w ramach przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi wymaganą art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 9.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach