Przetargi.pl
„Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i autogazu dla potrzeb pojazdów PGKIM - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Drezdenku na okres od 25.01.2021 do 31.01.2022 rok”

PGKiM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 620 766, , fax. 957 620 893
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGKiM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Pierwszej Brygady 21a
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 957 620 766, , fax. 957 620 893
    REGON: 21001912600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkimdrezdenko.pl/index.php/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i autogazu dla potrzeb pojazdów PGKIM - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Drezdenku na okres od 25.01.2021 do 31.01.2022 rok”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych (zamiennie: ciekłych): oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (E95/E5) i gazu propan- butan LPG dla potrzeb eksploatacji pojazdów Zamawiającego w ilości: a) Olej napędowy: 81 100 litrów, b) Benzyna bezołowiowa: 3 770 litrów, c) Gaz propan-butan LPG: 4 985 litrów. 1.2. Podana ilość paliw płynnych jest wielkością maksymalną. Zamawiający zastrzega możliwość mniejszego zapotrzebowania na paliwa płynne, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 1.3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu ciągłość dostaw paliwa z co najmniej jednej stacji położonej w odległości (droga dojazdowa) do 5 km od siedziby Zamawiającego t.j. ul. Pierwszej Brygady 21a w Drezdenku, we wszystkie dni miesiąca całodobowo drogą transakcji bezgotówkowych. W przypadku, gdy stacja będzie oddalona powyżej 5 km (droga dojazdowa) od siedziby Zamawiającego oferta nie będzie spełniania wymagań Zamawiającego i zostanie odrzucona. Stacja paliw powinna być zaopatrzona w system monitoringu. 1.4. W ofercie Wykonawca poda informacje o stacji paliw przewidzianej/-ych do realizacji zamówienia wskazując jej/ich adres oraz odległość od siedziby Zamawiającego. W przypadku niepodania odległości oferta zostanie odrzucona. 1.5. Pojazdy Zamawiającego będą tankowane bezpośrednio do zbiornika oraz również będzie można nabywać paliwo (benzyna i olej napędowy) do zbiorników przenośnych (kanistrów). Tankować mogą osoby posiadające upoważnienie Zamawiającego. Wykaz upoważnionych pracowników będzie załącznikiem do umowy. 1.6. Do umowy zostanie dołączony wykaz pojazdów z podaniem marki i numeru rejestracyjnego, które będą mogły tankować w ramach prowadzonego postępowania. 1.7. Po zatankowaniu Wykonawca każdorazowo wystawi fakturę VAT z terminem płatności 14 dni od dnia poprawnie wystawionej faktury, na dane Zamawiającego: PGKIM - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 66-530 Drezdenko ul. Pierwszej Brygady 21a NIP: 5950000276 Wystawiona przez dostawę faktura Vat musi zawierać imię i nazwisko osoby tankującej, a w przypadku tankowania do pojazdu jego numer rejestracyjny. Zamawiający dopuszcza zbiorcze fakturowanie za dany tydzień na podstawie cząstkowych dostaw z podziałem na poszczególne numery rejestracyjne tankujących pojazdów oraz dane kierowcy. 1.8. Olej napędowy musi spełniać - Wymagania jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015, poz. 1680), oraz zgodne z Polską Normą (PN) o parametrach nie gorszych niż według Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 dla oleju napędowego. 1.9. Benzyna bezołowiowa musi spełnić - Wymagania jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015, poz. 1680), oraz zgodne z Polską Normą (PN) o parametrach nie gorszych niż według Polskiej Normy PN-EN 228+A1:2017-06 dla benzyny bezołowiowej. Rodzaj paliwa dostosowany do pory roku. 1.10. Gaz propan-butan LPG musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Energetyki z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego LPG (Dz. U. z 2016 poz. 540 z późn. zm.), oraz Polskiej Normie: gaz propan-butan LPG - PN-EN 589:2019-04. 1.11. Użyte w SIWZ określenia wskazujące określoną normę, należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”, t.j. Wykonawca oferując przedmiot zamówienia, którego jakość odpowiada normom równoważnym do opisanych w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w taki sposób, aby jakość była spełniona na poziomie nie niższym od jakości w stosunku do norm wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ. 1.12. Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami na podstawie koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka określać ma między innymi sposób reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie oraz zakres i rodzaj odpowiedzialności poszczególnych Wykonawców za wykonanie zamówienia. 7.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 7.2.1. Wykonawca oraz Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy Pzp - składających ofertę wspólnie - wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę oddzielnie) - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7.2.3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.2.4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono tylko jedną ofertę, niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej nie wywołuje dla Wykonawcy ujemnych skutków prawnych. 7.3. Kompletna oferta musi zawierać: 7.3.1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kopią paragonu/paragonów potwierdzającego/-ych cenę jednostkową dla poszczególnych paliw z pylonu oraz czas (data, godzina) obowiązywania cen jednostkowych podanych w ofercie. W przypadku niedołączenia paragonów potwierdzających cenę jednostkową z pylonu dla poszczególnych rodzajów paliw we wskazanym okresie Zamawiający ofertę odrzuci, 7.3.2. Oświadczenie (wg wzoru w Załączniku nr 1 do SIWZ) o odległości stacji paliw od siedziby Zamawiającego. 7.3.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale 4 SIWZ – Załącznik nr 3 do SIWZ, 7.3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 7.3.5. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów – pełnomocnictwo. 7.4. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 4.1., 5.1. (Ogłoszenie sekcja III. 4. i 5.) 7.5. W przypadku złożenia przez wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. 7.6. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym postępowaniu dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale, natomiast dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo, składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach