Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych na potrzeby ZUK w Radomiu na rok 2017

Zakład Usług Komunalnych w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Sucha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 310 273 , fax. 483 310 274
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu
    ul. Sucha 15
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 310 273, fax. 483 310 274
    REGON: 14125686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych na potrzeby ZUK w Radomiu na rok 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do maszyn, urządzeń i środków transportowych Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu w następujących ilościach: a. etylina Pb 95 w ilości 6.000 litrów b. olej napędowy ON w ilości 50.000 litrów Podane ilości są orientacyjne i nie są dla zamawiającego obligatoryjne, dopuszcza się zmiany ilości poszczególnych rodzajów paliwa, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita wartość przedmiotu umowy wynikająca z przyjętej oferty.Szczegółowy opis przedmiotu 1. Paliwa będące przedmiotem zamówienia, będą spełniać wymagania jakościowe, określone w obowiązujących w tym zakresie normach. 2. Zakupy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika. 3. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy. 4. Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stację paliw działającą w systemie całodobowym. 5. Tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON będą się odbywać na stacji paliw wykonawcy położonej na terenie miasta Radomia w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego przy czym za odległość uznaje się najkrótszą trasę jazdy samochodem na w/w odcinku. 6. Zamawiający wymaga aby tankowanie pojazdów odbywało się wyłącznie przez pracownika stacji a zatankowana ilość winna być wpisana w kartę pojazdu potwierdzona podpisem pracownika stacji. 7. Sprzedaż bezgotówkowa, dokonywana będzie na podstawie faktury VAT za dany miesiąc, (płatnych w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury). Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktur na Gminę Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu NIP 796-281-75-29 ; Regon 670223451 z odnośnikiem, że faktura dotyczy Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu. Do każdej z faktur Wykonawca dołączy dokument WZ, akceptowany przez kierowcę, zawierający wymienione poniżej informacje: - data zakupu, - ilość i rodzaj pobranego paliwa, - numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy, - numer karty drogowej, - cenę za 1 litr sprzedanego paliwa oraz upust. 8. Bezgotówkowa sprzedaż paliwa dla Zamawiającego dokonywana będzie wg dziennej ceny sprzedaży, zgodnej z cennikiem aktualnie obowiązującym na stacji paliw Wykonawcy pomniejszonej o stały rabat (upust) od sprzedaży 1 litra paliwa. 9. Rabat (upust) od dziennej ceny sprzedaży 1 litra paliwa będzie niezmienny przez cały okres trwania umowy. 10. Każda zmiana ceny wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego, a sprzedający uwzględni podwyżkę ceny paliwa tylko w takim stopniu procentowym, o jaki wzrosną ceny dostaw do jego stacji. 11. Dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za faktycznie zakupione paliwo po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. nr rachunku: 45124032591111001021763899 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 13.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 13.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 13.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę paliw płynnych na potrzeby ZUK w Radomiu na rok 2017 . Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach