Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 616 009 , fax. 343 616 538
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 616 009, fax. 343 616 538
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON oraz gazu LPG, przeznaczonych do tankowania pojazdów będących w dyspozycji Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie obowiązywania umowy wynosi: 1) benzyna bezołowiowa Pb 95 – 48 000 litrów, 2) olej napędowy ON – 35 200 litrów, 3) gaz LPG – 59 500 litrów. 3. Dostawa paliw objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowana na zasadach sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego. Listę pojazdów Zamawiający przekaże Wykonawcy przed zawarciem umowy, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu). 4. Miejscem realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia będą stacje paliw, którymi dysponuje Wykonawca, spełniające wymagania określone przepisami prawa dla stacji paliw. 5. Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, położoną w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego (odległość w jedną stronę) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A, B i C prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wszystkich wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy. 6. Oprócz tankowań, które będą się odbywały bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiający przewiduje zakup paliwa przeznaczonego do maszyn i urządzeń spalinowych, które będzie pobierane do kanistrów. 7. Zamawiający wskazuje, że podane powyżej ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi wynikającymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 8. Oferowane paliwa muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w przepisach prawa, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) oraz rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2016r. poz. 540), jak również aktualnie obowiązujących normach odpowiednio PN-EN 228, PN-EN 590 i PN-EN 589. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart paliwowych, które zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat. W sytuacji oczekiwania na wydanie kart paliwowych Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu tankowanie pojazdów bez ich użycia. Koszty związane z wydaniem i obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosić będzie Wykonawca (również w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży). 10. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji z każdorazowym uwzględnieniem przyznanego Zamawiającemu stałego upustu (rabatu). 11. Upust będzie wielkością stałą wyrażoną w złotych. Wysokość upustu nie może ulec zmianie w trakcie całego okresu trwania umowy. 12. Rozliczenie finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych, tj.: - od 1-go do 15-go dnia miesiąca, - od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. 13. Zakupu paliwa będą dokonywać tylko upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Wykaz pojazdów Zamawiającego uprawnionych do tankowania na stacjach paliw oraz wykaz osób upoważnionych do odbioru paliwa będą stanowiły załączniki do umowy. 14. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 755 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym Formularzem oferty: 1) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1) SIWZ, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów, wymagane postanowieniami Rozdziału VII SIWZ – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (do wykorzystania wzór oświadczenia, który Zamawiający zamieści na swojej stronie www.bip.word.czest.pl wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach