Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Pacanowie

Gmina Pacanów ogłasza przetarg

  • Adres: 28133 Pacanów, Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 765 403 , fax. 413 765 980
  • Data zamieszczenia: 2018-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacanów
    Rynek 15
    28133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 765 403, fax. 413 765 980
    REGON: 29101054700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ug.pacanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Pacanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyna bezołowiowa PB 95 oraz olej napędowy ON) według potrzeb Urzędu Gminy w Pacanowie w okresie 36 miesięcy kalendarzowych, począwszy od dnia podpisania umowy, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę tj. na stacji paliw lub punkcie tankowania usytuowanym w granicach administracyjnych Gminy Pacanów. 2. Zakres zamówienia i przewidywane szacunkowe ilość paliwa w okresie realizacji umowy : a. olej napędowy ON: 60 000 litrów. b. benzyna bezołowiowa Pb 95: 15 500 litrów. 3. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy dostaw będą wynikały z aktualnych potrzeb zamawiającego. Określone ilości paliw płynnych są ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb nie będzie to leżało w interesie zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez zamawiającego przedmiotu umowy, wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Dostawa paliwa odbywać się będzie poprzez sukcesywne tankowanie pojazdów, maszyn i urządzeń będących własnością Zamawiającego według aktualnych potrzeb na stacji paliw Wykonawcy. Przy każdym tankowaniu wydawany będzie dowód pobrania paliwa w formie WZ–ki z podaniem danych m.in. dotyczących: numeru rejestracyjnego pojazdu pobierającego paliwo, a w przypadku braku rejestracji rodzaj pojazdu urządzenia pobierającego paliwo, nazwiska kierowcy/pracownika dokonującego zakupu, daty tankowania, rodzaju i ilości pobranego paliwa, ceny jednostkowej bez upustu za litr, wysokość upustu, ceny jednostkowej z upustem, wartości netto i brutto, natomiast rozliczenie dostawy odbywać się będzie bezgotówkowo zgodnie z fakturą zbiorczą, wystawianą 1 raz w miesiącu. 5. Paliwo pobierane ze stacji paliw będzie wykorzystywane również przez pojazdy zarejestrowane lecz nie posiadające tablic rejestracyjnych (maszyny budowlane) oraz gminne urządzenia techniczne. W związku z powyższym nie dopuszcza się możliwości realizacji zamówienia z użyciem kart paliwowych. 6. Paliwo będące przedmiotem niniejszego postępowania powinno spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie Ustawą z dnia 25.08.2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U.2018.427 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680 z późn. zm.) oraz odpowiadać wymaganiom aktualnych norm. Dostarczone paliwo powinno odpowiadać panującym warunkom klimatycznym, zewnętrznym, być parametrycznie dostosowane do pory letniej i do pory zimowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający żąda złożenia: - koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim UE, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach