Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.

Miejski Zakład Zieleni w Lesznie Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Cypriana Kamila Norwida
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655299367, 655299367 , fax. 655299367
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.
    ul. Cypriana Kamila Norwida 4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 655299367, 655299367, fax. 655299367
    REGON: 382259957
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzz.leszno.pl, bip.mzz.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna „dostawa paliw płynnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie sp. z o. o.” - dostawa paliw będzie odbywała się bezpośrednio ze stacji paliw Wykonawcy z wykorzystaniem pojazdu / ów Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. C. K. Norwida 4, 64-100 Leszno, do pojemników przeznaczonych na paliwo w postaci oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (PB 95). Dostawy będą realizowane od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. Dostawy następować będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przewozu paliw stosować tylko pojazdy (autocysterny) spełniające wymogi wynikające z przepisów umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR), sporządzoną w Genewie dnia 30 września 1957 r. (Dz. U z 2011 r. poz. 641) wraz ze zmianami obowiązującymi od dnia ich wejścia w życie w stosunku do Rzeczypospolitej Polskiej oraz z przepisów ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, posiadających aktualne dokumenty dopuszczenia do ruchu. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące szacunkowe ilości paliwa: - olej napędowy (ON) – 25.000 litrów - benzyna bezołowiowa (PB95) – 15.000 litrów 4. Podane ilości litrów paliwa są jedynie prognozą i Zamawiający nie jest nimi związany. W zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć dostarczane ilości paliwa w każdej pozycji asortymentowej. 5. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury VAT wystawionej zbiorczo (t.j. dla dostaw zrealizowanych w danym miesiącu) w terminie nie później niż do dwóch dni roboczych od zakończenia danego miesiąca, za faktycznie dostarczone paliwo. Rzeczywiste zapotrzebowanie na paliwo wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie. 6. Zamawiający informuje, iż będzie wymagał wystawienia faktury w formie elektronicznej, przesyłanej na adresy e-mail wskazane przez Zamawiającego. 7. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom jakościowym dla paliw ciekłych: benzyn silnikowych (bezołowiowych) i oleju napędowego, określonych w aktualnym rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, parametry techniczne i chemiczne dostarczanego paliwa nie mogą być gorsze niż określone w załącznikach do przywołanego wyżej rozporządzenia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy normą, a rozporządzeniem, stosuje się przepisy rozporządzenia. 8. Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostaw tzn. dostawy paliw do siedziby Zamawiającego odbywać się będą na podstawie zgłoszonego e-mailem lub faksem zapotrzebowania. Przyjęcie zamówienia do realizacji musi być każdorazowo potwierdzone faksem lub e-mailem przez Wykonawcę. Realizacja zamówień następować będzie od poniedziałku do soboty w godzinach między 06:00 a 15:00, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania w w/w formie. Zamawiający wymaga, aby każdorazowa dostawa paliwa udokumentowana została protokołem dostawy ilości paliwa. Kopia protokołu dostawy wraz z cennikiem obowiązującym na dzień dostawy paliwa będą stanowiły podstawę do wystawienia faktury. 9. Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy z dnia zakupu pomniejszone o stały upust Wykonawcy podany w ofercie. 10. Stacje paliw Wykonawcy powinny bezwzględnie odpowiadać normom PN-EN + A1:2011, jakość oferowanego paliwa musi odpowiadać przepisom Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27.09.2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2018, poz. 1890). Parametry techniczne i chemiczne dostarczanych paliw nie mogą być gorsze niż określone w wyżej wspomnianej normie. 11. Zamawiający informuje, że: - przewidywana częstotliwość dostaw dla oleju napędowego ON to 2-3 razy w miesiącu, dla benzyny bezołowiowej Pb 1-2 razy w miesiącu; - orientacyjna wielkość jednorazowej dostawy obejmować będzie ilości – dla oleju napędowego ON – 850 l, dla benzyny bezołowiowej PB – 900 l; - wraz z każdą dostawą oleju napędowego ON lub benzyny bezołowiowej Pb Wykonawca musi przedłożyć świadectwo jakości wykonane przez uprawnione laboratorium, potwierdzające zgodność poszczególnych parametrów z wymaganiami jakościowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże, że: posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. –Prawo energetyczne (t.j. Dz.U z 2020 r., poz. 833). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowa koncesja musi być złożona przez tego z Wykonawców, który faktycznie będzie realizował część zamówienia objętą koniecznością posiadania powyższego uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 niniejszej SIWZ (Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ), c) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 ust. 8 niniejszej SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach