Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Drawsku Pom. poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy w 2010 roku.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Złocieniecka 22 a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3633283 , fax. 094 3633283
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Złocieniecka 22 a 22 a
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3633283, fax. 094 3633283
    REGON: 33096362200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatdrawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Drawsku Pom. poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje bezgotówkową dostawę paliw płynnych i produktów ropopochodnych w roku 2010 z podziałem na zadania, na stacjach wskazanych przez dostawcę. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania wg obszaru działania poszczególnych jednostek zamawiającego. Zadanie nr 1- Obwód Drogowy w Drawsku Pom. 1) Benzyna bezołowiowa Pb-95 - 6000 litrów 2) Olej napędowy - 10500 litrów 3) Olej do mieszanki - 100 litrów 4) Olej silnikowy - 120 litrów 5) Olej przekładniowy - 150 litrów 6) Olej hydrauliczny - 280 litrów 7) Płyn hamulcowy - 10 litrów 8) Gaz propan-butan - 3000 litrów Zadanie nr 2- Obwód Drogowy w Czaplinku 1) Benzyna bezołowiowa Pb-95 - 2500 litrów 2) Olej napędowy - 4500 litrów 3) Olej do mieszanki - 120 litrów 4) Olej silnikowy - 80 litrów 5) Olej przekładniowy - 80 litrów 6) Olej hydrauliczny - 40 litrów 7) Płyn hamulcowy - 5 litrów Zamawiający wymaga, aby proponowany punkt tankowania paliw przez wykonawcę znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego. Dostawy benzyny i oleju napędowego odbywać się będą sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie pojazdów według potrzeb Zamawiającego. Warunki tankowania pojazdów 24 godziny na dobę. Paliwo będą nabywali upoważnieni pracownicy gminy. Faktury powinny zawierać pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-EN 590:1999 - olej napędowy i PN-EN 228:1999- benzyna bezołowiowa 95 oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. nr 216 poz.1825) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. nr 167poz. 1184 i 1185), w szczególności o następujących parametrach: 1. olej napędowy: a) liczba cetanowa - minimum 51,0; b) gęstość w temperaturze 15 stopni C - maksimum 845 kg/m3; c) skład frakcyjny - 85 % (V/V) destyluje do temperatury maksimum 360 stopni C; 2. benzyna bezołowiowa: a) badawcza liczba oktanowa, RON - minimum 95; b) motorowa liczba oktanowa, MON - minimum 85,0; c) destylacja: - do temperatury 100 stopni C odparowuje minimum 46,0% (V/V); - do temperatury 150 stopni C odparowuje minimum 75,0 % (V/V) Określona ilość paliwa jest ilością maksymalną, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości; nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171 poz. 1058) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności (sprzedaż paliwa) lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Sposób oceny odbywać się będzie metodą spełnia- nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia w-w warunku należy złożyć wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że podmiot uprawniony jest do sprzedaży paliwa wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, złożenie koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym oraz złożenie oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 - zał. nr 5 3. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 5. Formularz oferty - zał. 1 lub 2 6. Formularz cenowy - zał. 3 lub 4 7. Projekt umowy - zał. 6 lub 7 8. Informacja o podwykonawcach - Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatdrawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach