Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do środków transportu lądowego i innych urządzeń eksploatowanych przez Urząd Morski w Słupsku

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do środków transportu lądowego i innych urządzeń eksploatowanych przez Urząd Morski w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ 2. SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych w okresie 15 miesięcy od dnia podpisania umowy, poprzez tankowanie do środków transportu lądowego oraz innego sprzętu eksploatowanego przez Zamawiającego na terenie następujących miejscowości: Łeby, Ustki, Słupska, Darłowa, Kołobrzegu, Sławna, Koszalina, Lęborka, w których znajdują się jednostki terenowe Zamawiającego oraz na terenie każdego miasta wojewódzkiego w Polsce. Dostawy obejmują następujące rodzaje i ilości paliw płynnych: 2.1.1. olej napędowy ON B7 - w ilości szacunkowej 100 000 litrów; 2.1.2. olej napędowy ON B7 - liczba cetanowa oleju ON ≥ 55 - w ilości szacunkowej 10 000 litrów. 2.1.3. benzyna bezołowiowa Pb95 - w ilości szacunkowej 25 000 litrów. 2.2. Podane ilości są jedynie wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego dotyczącej rocznego zapotrzebowania na paliwa w przeliczeniu na 15 m-cy stanowiące przedmiot zamówienia. Zamawiający gwarantuje zakup przedmiotowych paliw w ilości nie mniejszej niż 80% podanych wielkości. 2.3. Zamawiający dopuszcza uczestnictwo w programie lojalnościowym w charakterze uczestnika w którym zbiera się punkty za tankowania. 2.4. Wykonawca zapewni bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji za pomocą systemu kart elektronicznych wystawionych na każdy wskazany środek transportu będący w dyspozycji Zamawiającego. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać paliwa posiadające jakość zgodną z obowiązującymi normami jakościowymi tj. z aktualną edycją obowiązujących norm EN-PN 590 i EN-PN 228. 2.6. Zgodnie z art. 30 ustawy PZP, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 2.7. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 09134000-7 Olej napędowy, 09132000-3 Benzyna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi na podstawie ustawy z 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.2. SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach