Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 68 4565404
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 68 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, obejmująca dostawę: a) benzyny bezołowiowej Pb 95 - wg Polskiej Normy PN-EN 228; b) oleju napędowego ON - wg Polskiej Normy PN-EN 590. 2. Zamawiający przewiduje dokonanie w okresie obowiązywania umowy zakupów następujących asortymentów oraz ilości paliwa: a. benzyna bezołowiowa Pb 95 - w ilości do 72 000 litrów b. olej napędowy ON - w ilości do 12 000 litrów Podaną ilość paliwa określono na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania, która jest ilością szacunkową. Dostawy paliw - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95 odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia paliw. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za jakość paliw, w tym za jego zgodność ze wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 2 lit. a i b bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 3. Zakupy realizowane będą w zorganizowanej sieci stacji paliw Wykonawcy na terenie miasta Zielonej Góry oraz na terenie całej Polski. 4. Wykonawca musi posiadać sieć stacji paliw lub mieć możliwość obsługi klientów na stacji paliw na terenie całej Polski, prowadzących bezgotówkową sprzedaż paliw do samochodów w tym: a. minimum jedną stację paliw czynną 24 h na dobę akceptującą bezgotówkowy zakup paliw zlokalizowaną na terenie miasta Zielona Góra, b. minimum 100 stacji paliw zlokalizowanych na terenie Polski akceptujących bezgotówkowy zakup paliw. 5. Dla poszczególnych gatunków dostarczanych paliw płynnych stosuje się wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz odpowiednio Normy PN-EN 228 i PN-EN 590. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a) realizację przedmiotu zamówienia w formie bezgotówkowej za pomocą wydanych nieodpłatnie elektronicznych kart identyfikacyjnych, wystawionych oddzielnie na każdy samochód służbowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby karty identyfikacyjne służyły WYŁĄCZNIE do zakupu paliwa zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. benzyna bezołowiowa Pb 95 i olej napędowy ON. b) pełną dokumentację każdego zakupu umożliwiającą monitoring zrealizowanych transakcji (data, miejsce, ilość i wartość zakupionego paliwa, stan licznika w momencie zakupu paliwa, nr rejestracyjny pojazdu), c. rozliczenie zakupu paliw na podstawie faktur zbiorczych, wystawionych nie częściej niż dwa razy w miesiącu, z terminem płatności 21 dni, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. d. stały upust od ceny detalicznej paliw podanej w fakturze zbiorczej, który Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo wykazać w wystawionej fakturze, przy czym wartość upust nie może wynosić zero. 7. Wykaz samochodów służbowych Zamawiającego - załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość stałego upustu w %
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach