Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych i urządzeń zamawiającego, a także usług dodatkowych w tym opłat drogowych i innych usług i artykułów eksploatacyjnych dostępnych na stacjach Wykonawcy

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 4431400 , fax. +48 22 4431402
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 4431400, fax. +48 22 4431402
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych i urządzeń zamawiającego, a także usług dodatkowych w tym opłat drogowych i innych usług i artykułów eksploatacyjnych dostępnych na stacjach Wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż ciągła paliw płynnych, w szczególności: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, do samochodów służbowych i urządzeń Zamawiającego, oraz innych artykułów eksploatacyjnych dostępnych, na stacjach paliw wskazanych przez Wykonawcę zwanych dalej „stacjami Wykonawcy”, a także świadczenie usług dodatkowych, w tym rozliczania opłat drogowych i mycia samochodów. b) Oferowane produkty paliwowe muszą spełniać normy PN-EN228: 2013-04, PN-EN 590:2013-12. c) Umowa obowiązywać będzie od dnia podpisania umowy do 30.11.2019 r. bądź do dnia wyczerpania maksymalnej kwoty należności z tytułu realizacji umowy w całym okresie jej obowiązywania, która nie może przekroczyć 800.000 zł brutto; d) Dostawy realizowane będą przez stacje działające w systemie bezgotówkowym, z wykorzystaniem firmowych identyfikacyjnych kart paliwowych; e) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na stałym poziomie dostępności stacji przez cały okres obowiązywania umowy – minimum 8 stacji paliw na terenie m.st. Warszawy czynnymi 7 dni w tygodniu 365 dni w roku 24 godziny na dobę na terenie administracyjnym m.st. Warszawa, objętych systemem rozliczania bezgotówkowego z użyciem kart identyfikacyjnych, czynnych całodobowo, również w dni wolne od pracy, niedziele i święta, z których każda oferuje pełen asortyment paliw określonych w opisie przedmiotu zamówienia. f) Szacunkowa ilość paliw: ok. 85 000 litrów/rok (dwieście tysięcy litrów rocznie): w tym: - 65 000 litrów benzyna bezołowiowa 95, - 20 000 litrów olej napędowy, g) Karty identyfikacyjne będą umożliwiały również bezgotówkowe rozliczenie opłat za drogi płatne krajowe na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (autostrady) oraz za inne produkty i usługi oferowane na stacjach Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami stanowiącymi przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; b) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, c) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu, zamówienia; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). d) W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z nimi dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ; e) W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach