Województwo Warmińsko-Mazurskie - Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-526 Olsztyn, ul. Partyzantów 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 521 71 00 , fax. 89 521 71 01
- Data zamieszczenia: 2013-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Warmińsko-Mazurskie - Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie
ul. Partyzantów 24 24
10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 521 71 00, fax. 89 521 71 01
REGON: 51949947200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu będącego w użytkowaniu Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie z wykorzystaniem kart paliwowych umożliwiających zakup bezgotówkowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych ZMiUW w Olsztynie: -benzyna bezołowiowa - PB/95 -olej napędowy - ON 2. Dostawa paliw dokonywana będzie w systemie bezgotówkowym, na podstawie identyfikacyjnych magnetycznych kart paliwowych, wydanych przez Wykonawcę dla środków transportu Zamawiającego. 3. Realizacja dostaw paliwa odbywać się będzie na terenie działania Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz całego kraju w sieci stacji paliwowych honorujących wydane magnetyczne karty paliwowe Wykonawcy. 4. Wielkość lub zakres zamówienia: a)Szacunkowe ilości zamawianych paliw wynoszą: -benzyna bezołowiowa PB/95 - 15 800 litrów -olej napędowy ON - 21 200 litrów b)Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia - w przypadku niewykorzystania w/w ilości paliw. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 5. Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami. a)Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w: -Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 Nr 221, poz. 1441), -Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006r. (Dz.U. Nr 167 poz. 1185) zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. b)Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodności z normami). 6. Wykonawca dysponuje siecią stacji paliw honorujących magnetyczne karty paliwowe w następujących miejscowościach Olsztyn, Bartoszyce, Gołdap, Ełk, Ostróda, Giżycko, Działdowo, Nidzica, Mrągowo, Pisz, Szczytno, w których Zamawiający posiada swoją siedzibę oraz oddziały. 7. Warunki realizacji dostawy: a)Wykonawca wyda / uaktywni karty posiadane, których data ważności jeszcze nie upłynęła Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia 14 szt. kart paliwowych, po jednej dla każdego środka transportu, w ciągu 15 dni roboczych od dnia przedstawienia przez Zamawiającego Wykonawcy wypełnionych i podpisanych wniosków o wydanie kart. b)Na magnetycznej karcie paliwowej zakodowane będą, co najmniej, następujące dane: -nazwa użytkownika, -nr rejestracyjny pojazdu, -pojemność zbiornika pojazdu określająca maksymalne jednorazowe tankowanie, -rodzaj paliwa. c)W przypadku zgubienia bądź kradzieży karty Wykonawca po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Zgłoszenia przyjmowane będą 7 dni w tygodniu przez całą dobę. Zgłoszenie telefoniczne zostanie potwierdzone dodatkowo za pomocą faksu. d)Wykonawca wyda duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej na nową nie później niż w ciągu 15 dni roboczych, za dodatkową opłatą wg stawki obowiązującej w dniu wydania nowej karty. e)Wykonawca wyda nie później niż w ciągu 15 dni roboczych od zgłoszenia duplikat karty źle funkcjonującej z winy Wykonawcy bez dodatkowych opłat. f)Na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyda w ramach wynagrodzenia identyfikacyjne magnetyczne karty paliwowe do nowo zakupionych lub przejętych samochodów. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do jednoznacznej identyfikacji terminu i ilości wydanego paliwa z pojazdem Zamawiającego, na który zostało pobrane paliwo, poprzez wydanie kierowcy wydruku zawierającego następujące informacje identyfikacyjne: -data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji, -numer identyfikacyjny magnetycznej karty paliwowej, -ilość i cena zakupionych paliw, -adres stacji paliwowej, na której przeprowadzono transakcję; 9. Raporty transakcji sporządzane będą przez Wykonawcę nieodpłatnie, dwa razy w miesiącu: -za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca, -za okres od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw silnikowych (benzyna bezołowiowa i olej napędowy) do pojazdów służbowych w Placówkach SG W-MOSG.
Dodano: 2016-04-08 - Zakup paliw do samochodów służbowych, pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku (ZDP).
Dodano: 2015-12-22 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH, OLEJÓW ORAZ AUTO - GAZU DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OSTRÓDZIE NA ROK 2016 i 2017
Dodano: 2015-12-10 - Wybór stacji paliw do obsługi Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie w 2016 r., z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Olsztynku; - ZADANIE NR 2- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Barczewie; - ZADANIE Nr 3- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście; - ZADANIE NR 4 - dostawa paliw dla biura PSD w Olsztynie
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa paliw płynnych w 2016r. - benzyna bezołowiowa 95, olej napędowy, olej opałowy w temp. referencyjnej +15o C do ogrzewania budynku
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc w 2016 roku
Dodano: 2015-11-30 - Zakup i sukcesywna dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach
Dodano: 2015-11-30 - Zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa produktów paliwowych i pozapaliwowych dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Obwodu Drogowego w Nidzicy, Lidzbarku oraz Iławie, realizowane na podstawie ważnej w danym dniu karty drogowej skonfrontowanej z wykazem pojazdów i osób uprawnionych do odbioru produktów paliwowych i pozapaliwowych oraz raportem pracy sprzętu.
Dodano: 2015-11-10 - sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów służbowych Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w systemie rozliczeń bezgotówkowych
Dodano: 2015-05-14