Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu będących w użytkowaniu Gminnego Zakładu Komunalnego

Gminny Zakład Komunalny z siedzibą w Dąbrówce Wielkiej k/Zgierza ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Kościelna 6/8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7178253
  • Data zamieszczenia: 2009-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny z siedzibą w Dąbrówce Wielkiej k/Zgierza
    ul. Kościelna 6/8 6/8
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7178253
    REGON: 47030675200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu będących w użytkowaniu Gminnego Zakładu Komunalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oktanów do samochodów i sprzętu będących w użytkowaniu Gminnego Zakładu Komunalnego z/s w Dąbrówce Wielkiej, realizowana w formie bezgotówkowego zakupu na stacji paliw na terenie gminy Zgierz lub miasta Zgierz. Średnioroczne zapotrzebowanie na paliwa w 2010 r.wynosi: 101 275 litrów oleju napędowego i 2.575 litrów benzyny bezołowiowej 95. Ponadto zamówienie obejmuje zapewnienie ciągłości dostaw, rozliczenie zawartych transakcji zbiorczymi fakturami VAT, wystawianymi dwa razy w miesiącu ( w połowie i ostatniego dnia miesiąca), sporządzenie i przesłanie zamawiającemu wraz z fakturami wykazu wszystkich przeprowadzonych transakcji w okresie rozliczeniowym z podaniem dat zakupu, ilości i rodzaju paliwa, wartości zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-10 i art. 24 ust.2 pkt 1-4 ustawy Pzp Ocena spełniania warunków wskazanych wyżej w pkt 1, 2, 3 i 4 nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów oraz oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełniają warunki udziału w postępowaniu muszą załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wyżej wymienionych, składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów jak wyżej,, zastępuje sie je dokumentem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną koncesję na potwierdzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne, 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w pkt 1 i 2 oraz oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do siwz), składa każdy wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie stosownie do art23 ust.2 Pzp zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość upustu w % od ceny brutto jednego litra paliwa
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach