Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku.

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-001 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 293
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3094911 do 13 , fax. 058 3094634
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Trakt św. Wojciecha 293 293
    80-001 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3094911 do 13, fax. 058 3094634
    REGON: 00016231700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, zakupy na stacjach benzynowych Wykonawcy, paliwa płynnego tj. etyliny bezołowiowej (Pb 95) i oleju napędowego (ON) do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku, w systemie kart bezgotówkowych ( przy użyciu kart z mikroprocesorem), w szacunkowych ilościach: - etylina bezołowiowa (Pb 95) - 12 250 litrów, - olej napędowy (ON) - 25 610 litrów, o łącznej wartości nie przekraczającej kwoty ustalonej na ten cel w planie finansowym Zamawiającego. 2.Dostawa paliwa (tankowanie) obejmować będzie obecnie 18 pojazdów osobowych w tym 13 zasilanych ON i 5 zużywających benzynę bezołowiową Pb 95. Dostawy (tankowanie) paliw na stacjach Wykonawcy powinny być realizowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów stanowiących własność Zamawiającego. Dostawy (tankowanie) do środków transportu WIOŚ będą realizowane systematycznie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 3.Wykonawca zapewni Zamawiającemu sprzedaż paliwa do kanistrów. Sprzedaż będzie się odbywać na podstawie karty wystawionej na okaziciela. 4.Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od faktycznej ilości zakupionego paliwa w terminie od podpisania umowy do 31.01.2013r. Zamawiający nie będzie zobowiązany do realizacji zakupu przedmiotu dostawy, w pełnym zakresie tj. ilościowym i wartościowym. Cena za przedmiot zamówienia określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego siwz nie stanowi zobowiązania Zamawiającego. 5.Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana według cen obowiązujących na stacji Wykonawcy w dniu tankowania, na której dokonano bezgotówkowej transakcji, pomniejszonych o ewentualny udzielony stały rabat wynikający z oferty Wykonawcy. Udzielony rabat, obowiązywał będzie przez cały okres realizacji umowy. Zmiany cen poszczególnych rodzajów paliw płynnych w trakcie umowy, wynikać może ze zmian cen produktów paliw w Polsce, wynikających ze zmian cen na rynkach światowych, zmian kursu walut oraz podatku VAT i akcyzy. 6.Wykonawca musi zapewnić sprzedaż paliwa na stacjach paliw czynnych całą dobę, siedem dni w tygodniu. 7.Wykonawca winien zagwarantować możliwość zakupu materiałów eksploatacyjnych do pojazdów Zamawiającego ( płyny do spryskiwaczy, oleje, żarówki, kosmetyki samochodowe, itp.). 8.Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz. 1441) zgodne z normą PN-EN228:26 oraz PN-EN590:26. 10.Wykonawca musi posiadać techniczne możliwości rozliczania i dokumentowania tankowania pojazdów Zamawiającego za pomocą kart bezgotówkowych, wydawanych indywidualnie na poszczególne pojazdy, które określać będą, między innymi: numer rejestracyjny pojazdu, nazwę produktu, numer karty, datę, ilość jednostkową i cenę jednostkową paliwa itp. Wykonawca wystawi bezpłatnie w/w karty za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa oraz akcesoriów samochodowych, w terminie 14 od daty wpływu zgłoszenia (wniosku) do Wykonawcy. Wniosek może być składany w formie pisemnej lub za pośrednictwem witryny internetowej. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany liczby/marki samochodów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego, wynikającej z wymiany posiadanego taboru (zakupu nowych pojazdów). Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego dostarczenia kart w terminie 14 dni od daty wpływu zgłoszenia (wniosku) do Wykonawcy. Wniosek może być składany w formie pisemnej lub za pośrednictwem witryny internetowej. W przypadku uszkodzenia, zagubienia bądź kradzieży karty/ kart - z winy Zamawiającego, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wystawienie nowej karty/kart i pokryje wszelkie koszty związane z wyrobieniem duplikatu karty. 12.Dokonywane zakupy rozliczane będą co najmniej raz na miesiąc, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu. Należność realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. W przypadku rozliczania dwa razy w miesiącu, obowiązującymi okresami rozliczeniowymi będą: od 1-go do 15-ego i od 16 -go do ostatniego dnia miesiąca. 13.Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ewidencję wykonanych transakcji z uwzględnieniem co najmniej: daty tankowania, miejsca tankowania, rodzaju paliwa, ilości tankowanego paliwa, cenę jednostkową litra paliwa, wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu - jeżeli dotyczy, numer rejestracyjny pojazdu, numer kary itp. 14.W razie powstania uzasadnionych zastrzeżeń, co do jakości sprzedawanego paliwa, Wykonawca ma obowiązek udostępnić, na żądanie Zamawiającego - w terminie 3 dni od daty otrzymania żądania - świadectwo jakości tej partii paliwa, którego wątpliwość dotyczy. 15.Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedawanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawca wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji Brak odpowiedzi Wykonawcy w terminie określonym 14 dni od dnia zgłoszenia uważa się za uwzględnienie reklamacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach