Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń techbicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Izery" Sp. z o.o. w Lubomierzu

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-623 Lubomierz, ul. Kargula i Pawlaka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 510 093 507
  • Data zamieszczenia: 2020-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o.
    ul. Kargula i Pawlaka 16
    59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 510 093 507
    REGON: 20394147000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-izery.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń techbicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Izery" Sp. z o.o. w Lubomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: w zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 17 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę oleju napędowego. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa. Miejscem dostawy oleju napędowego będzie ZUOK „IZERY” Sp. z o.o. w Lubomierzu, ul. Kargula i Pawlaka 16. Zaznacza się, że Zamawiający posiada zbiorniki na paliwo o pojemnościach 2500 l. oraz 5000 l. Realizacja dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). Każda dostawa oleju napędowego będzie wynosiła minimum 6000 litrów. 1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 - olej napędowy 2. Wielkość zamówienia: Szacunkowe ilości paliw służące do kalkulacji ceny ofertowej: a) olej napędowy – 170 000 l Zamówienie dotyczy zakupu ww. ilości paliw w okresie 17 m-cy Podane ilości paliw mogą ulec zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb. 3. Wymagania jakościowe Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015.1680) oraz określone przez normę PN-EN 590:2013-12 4. Forma płatności Każdorazowa sprzedaż paliwa dokonywana wg ceny hurtowej dnia dostawy podanej na www.orlen.pl będzie realizowana w systemie bezgotówkowym. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za przedmiot zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT każdorazowo po dostawie paliwa przelewem na wskazane konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. 5. Warunki gwarancji: Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodności z normami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp., Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach