Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku

Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Racławice ul. Rudnicka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8415416 , fax. 015 8415416
  • Data zamieszczenia: 2014-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku
    Racławice ul. Rudnicka 15 15
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8415416, fax. 015 8415416
    REGON: 83041406400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu powiatowego nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych wg potrzeb Zamawiającego do pojazdów i urządzeń należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku, w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy w dniach roboczych w godzinach 7.00 - 15.00 do zbiorników pojazdów samochodowych oraz do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego, z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Obwodu Drogowo Mostowego w Harasiukach (Harasiuki 84B 37-413 Harasiuki) w następujących ilościach: Olej napędowy ON w ilości maksymalnej do 23 000 litrów (dm3) Benzyna bezołowiowa E-95 w ilości maksymalnej do 650 litrów (dm3) gaz skroplony LPG w ilości maksymalnej do 4 500 litrów (dm3) 3.2.2 Zadanie 2: Dostawa paliw płynnych na potrzeby siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku (Racławice ul. Rudnicka 15, 37-400 Nisko) w następujących ilościach: Olej napędowy ON w ilości maksymalnej do 4 000 litrów (dm3) Benzyna bezołowiowa E-95 w ilości maksymalnej do 2 000 litrów (dm3) gaz skroplony LPG w ilości maksymalnej do 1 000 litrów (dm3) Zamawiający zastrzega maksymalną odległość stacji paliw z której pobierane będzie paliwo do 10 km od bazy miejsca postoju pojazdów, o których mowa w ust. 3.2.1 oraz 3.2.2, licząc odległość po drogach publicznych, utwardzonych, asfaltowych. Ilości paliw podane w ust. 3.2 są jedynie liczbą szacowaną w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia, niezbędną do skalkulowania ceny dostawy. Wykonawca nie będzie miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za niedostarczone ilości paliw. Biorąc pod uwagę szacunkowy zakres zamówienia, Zamawiający rozliczał będzie ten zakres w oparciu o faktycznie dostarczone ilości paliw i ich ceny jednostkowe obowiązujące w dniu dokonania zakupu. Wymagania jakościowe dla dostarczanych paliw określają aktualnie obowiązujące normy: dla oleju napędowego PN-EN 590+A1:2011, dla benzyny bezołowiowej PN-EN 228: 2013 - 4, gazu skroplonego PN-EN 589 + A1:2012 oraz norm zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1058) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (Dz. U. 2006 Nr 251 poz. 1851 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każde z n/w zadań w następujących wysokościach: 8.1.1 Zadanie Nr 1 Dostawa paliw płynnych na potrzeby Obwodu Drogowo Mostowego w Harasiukach na kwotę w wysokości 3 000, 00 zł Słownie: (trzy tysiące złotych 00/100) 8.1.2 Zadanie Nr 2 Dostawa paliw płynnych na potrzeby siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku na kwotę w wysokości 750, 00 zł Słownie: (siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100) 8.2Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)Pieniądzu, 2)Poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)Gwarancjach bankowych, 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 8.3Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 14 9430 0006 0038 4357 2000 0003 - Nadsański Bank Spółdzielczy. 8.4Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, jako oddzielny dokument lub dołączenie do oferty. 8.5Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4 ustawy. 8.6W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1)Zobowiązanie gwaranta(banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty kwoty wadium nie odwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaszły okoliczności wymienione w art.46 ust.4a i ust.5 Pzp, 2)Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3)Miejsce i termin zwrotu gwarancji. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację na przykład złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8.7Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 01.12.2014 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 8.8Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt.8.12. 8.9Zamawiający po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 8.10Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1)Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)Zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.12Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-nisko.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach