Przetargi.pl
„Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących własnością Gminy Sośnicowice - Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sośnicowicach”

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 322 387 550
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 322 387 550
    REGON: 53994000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących własnością Gminy Sośnicowice - Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sośnicowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących własnością Gminy Sośnicowice - Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sośnicowicach w szacunkowych ilościach : a) benzyna bezołowiowa PB 95 – 8000 l b) olej napędowy - 144 000 l Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w rozdziale II pkt 1, bez roszczeń finansowych ze strony Dostawcy. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać wymagania jakościowe określone w: - ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 427 z późn. zm. ), - rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. z 2015 r. poz. 1680), - Polskich Normach PN-EN 228 i PN-EN 590. Dostawa polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Dostawcy. Dostawa paliwa będzie następowała po aktualnej cenie jednostkowej w dniu zakupu na stacji paliwowej pomniejszonej o udzielony upust. Zamawiający dopuszcza następujące sposoby bezgotówkowego rozliczania za tankowane paliwo: 1) bezgotówkowo przelewem, według poniższych zasad: a) cyklicznie dwa razy w miesiącu zostanie wystawiona faktura zbiorcza regulująca należności za faktycznie zakupione paliwo, termin płatności faktury ustala się na 21 dni; b) ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16-go do ostatniego dnia miesiąca; c) Dostawca zobowiązuje się dołączyć każdorazowo do faktury zestawienie wszystkich tankowań z danego okresu rozliczeniowego; d) Dostawca zobowiązuje się każdorazowo podczas dostawy (tankowania) paliwa wręczyć kierowcy pisemne potwierdzenie (WZ) tankowania zawierające: datę, ilość oraz rodzaj tankowanego paliwa. lub 2) za pomocą kart paliwowych, według poniższych zasad: a) rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia każdego miesiąca i od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. Termin płatności faktury ustala się na 21 dni; b) karty będą wydane Zamawiającemu bezpłatnie, nie później niż w pierwszym dniu obowiązywania umowy, a w razie ich utraty Dostawca wyda karty dodatkowe lub zamienne; c) w przypadku zgłoszenia utraty karty Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Dostawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Zgłoszenie takie będzie dokonywane pisemnie, faxem lub e-mailem i będzie zawierało: numer utraconej lub zniszczonej karty, typ karty, numer rejestracyjny pojazdu, nazwę Zamawiającego; d) Dostawca jest zobowiązany do zablokowania utraconej lub zniszczonej karty paliwowej w sieci punktów sprzedaży w ciągu max. 24 h od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego; e) Dostawca bezpłatnie wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia; f) na wniosek Zamawiającego, Dostawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu bezgotówkowe karty paliwowe do nowo zakupionych pojazdów służbowych Zamawiającego w terminie do 15 dni od daty złożenia stosownego wniosku; g) koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Dostawca; h) pozostałe zasady przydziału i korzystania z kart zostaną ustalone przez Dostawcę i Zamawiającego po zawarciu umowy. 8. Każdorazowo do faktury Dostawca będzie zobowiązany dołączyć dokładną ewidencję zakupionych paliw, zawierającą co najmniej: ilość i rodzaj wydanego paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, cenę jednostkową paliwa przed upustem, cenę jednostkową paliwa po upuście, wartość pobranego paliwa. 9. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych środków transportu Zamawiający przekaże Dostawcy przed podpisaniem umowy. Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać na tankowane paliwo aktualne świadectwo jakości potwierdzające spełnianie obowiązujących norm i wymagań, które udostępni na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania w ofercie zakresu zamówienia, którego wykonanie Dostawca składający ofertę zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak takiej informacji we wskazanym polu formularza oferty, oznaczać będzie, że Wykonawca nie zamierza powierzać dostaw podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy wykażą, że: -Posiadają aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 755 z póź. zm). UWAGA: W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 755 z póź. zm), obejmujące zakresem minimum paliwa będące przedmiotem zamówienia, z tym że wymóg posiadania uprawnień dotyczy wszystkich Dostawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie (lub inne dokumenty) muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakresu dostępnych dostawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez dostawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego dostawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zadanie, w zakresie których wskazane zdolności dotyczą, b) Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp) Dostawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, dostawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym dostawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach