Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i jej jednostek organizacyjnych

Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-101 Bydgoszcz, ul. Farna 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3477516
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
    ul. Farna 6 6
    85-101 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3477516
    REGON: 00000028200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem Zamówienia jest dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i podległych jej jednostek organizacyjnych. Okres dostawy - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy Szacunkowe ilości paliw stanowiących przedmiot zamówienia wynoszą (w okresie trwania umowy): - benzyna bezołowiowa Pb 95 - 25 000 L - olej napędowy ON - 600 L 2.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. 2.3. Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy posiada samochody służbowe, które będą pobierać paliwo i oleje w miastach: 1. Bydgoszcz -6 samochodów służbowych ; 2. Świecie n. Wisłą - 1 samochód służbowy ; 3. Tuchola - 1 samochód służbowy ; 4. Nakło n. Notecią - 1 samochód służbowy ; 5. Inowrocław - 1 samochód służbowy ; 6. Szubin - 1 samochód służbowy . 2.4. Na podstawie zawartej umowy Zamawiający zastrzega, iż w sytuacjach wynikających z normalnego użytkowania pojazdów służbowych, możliwe jest tankowanie na stacjach Wykonawcy w całym kraju, bez żadnych dodatkowych uzgodnień i zgód ze strony Wykonawcy. 2.5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r., Prawo energetyczne ( tekst jednolity - Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.); - dysponują przynajmniej 3 stacjami paliw ( łącznie w miastach: Bydgoszcz, Świecie, Tuchola, Nakło n/Notecią, Inowrocław i Szubin ) tj. na terenie miast wymienionych w pkt. 2.3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz. U. z dnia 14 grudnia 2005r. z późń. zm.). 2.5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ( pkt. 2.5 SIWZ ) Wykonawcy powinni dostarczyć wraz z ofertą oraz dysponować: - aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne ( tekst jednolity - Dz. U. z 2006, Nr 89, poz. 625 z późń. zm.); - dysponują możliwością bezgotówkowego rozliczania pobieranego paliwa: Rozliczanie bezgotówkowe, np. karty, druki WZ, itp., przy częstotliwości wystawiania faktur nie częściej niż dwa razy w miesiącu, ewentualnie karty flotowe. 2.6. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Wykonawców przedmiotem zamówienia. 2.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 2.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt.7. 2.10. Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 36 ust. 5 Ustawy, że wykonanie zamówienia nie może zostać powierzone podwykonawcom. 2.11. Szacunkowa miesięczna wartość dostaw paliw płynnych oraz olei to 9.200,00 zł brutto. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostawy paliw płynnych do pojazdów służbowych Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i jej jednostek organizacyjnych zgodnie z właściwością, i tak: 1. dla miasta Bydgoszcz: - Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ; - Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Południe; - dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy 2. dla Prokuratury Rejonowej w Inowrocławiu dla miasta Inowrocław; 3. dla Prokuratury Rejonowej w Szubinie dla miasta Szubina; 4. dla Prokuratury Rejonowej w Nakle n. Notecią dla miasta Nakła; 5. dla Prokuratury Rejonowej w Świeciu n. Wisłą dla miasta Świecia; 6. dla Prokuratury Rejonowej w Tucholi dla miasta Tucholi; Powyższa numeracja stanowi również numerację poszczególnych części zamówienia - zamówienie jest podzielone na 6 zadań. Celem zamówienia jest wybranie podmiotów gospodarczych i zawarcie umów na wykonywanie dostaw paliw płynnych oraz oleju do pojazdów służbowych Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i podległych jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, zaleca się, aby sporządzić ją na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Dla lepszej przejrzystości oferty, zaleca się, aby wszystkie kartki oferty trwale spiąć, ponumerować, zaparafować lub podpisać (podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Oferenta - dalej Osoby Uprawnione). Ewentualne poprawki w tekście Oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania. Na ofertę składają się następujące dokumenty: Formularze ofertowo - cenowe przygotowane zgodnie ze wzorami podanymi w załączniku od nr 1 do nr 6 do SIWZ (wszystkie ceny w formularzu powinny być poddane w złotych polskich, powiększone o należny podatek VAT). Oświadczenia, podpisane przez Osoby Uprawnione, w których Wykonawca potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 3.3 SIWZ - załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - załącznik nr 9 do SIWZ. Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie dotyczące Uzupełnionego Wzoru Umowy - załącznik nr 10 do SIWZ. Pozostałe załączniki do SIWZ oraz załączniki w postaci dokumentów wskazanych w punkcie 3.3.1.3. SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą byś składane (Dz. U. z 2006 r., nr 87, poz. 605 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w punkcie 3.3.1.3. SIWZ. W zakresie dokumentów i oświadczeń dotyczących przedmiotu Zamówienia wystarczające będzie przedłożenie wraz z ofertą jednego kompletu dokumentów. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie. Zaleca się, aby umieścić ofertę w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej nieprzeźroczystej kopercie oznaczonej napisem: Oferta na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i jej jednostek organizacyjnych - nie otwierać przed dniem 07.07.2009 roku, przed godz.12.00. Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. .Do oświadczeń Wykonawcy dotyczących zmiany lub wycofania oferty stosuje się odpowiednio punkt 3.9.14. SIWZ. Na kopercie zewnętrznej należy dodatkowo umieścić zastrzeżenie ZMIANA OFERTYlub WYCOFANIE OFERTY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Warunki określone w punkcie 3.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć: a. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 1 do SWIZ, b. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonanie zależycie - załącznik nr 6 do SIWZ, Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. z m.) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r., Prawo energetyczne ( tekst jednolity - Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bydgoszcz.po.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach