Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Drawsku Pom. poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy w 2021 roku

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Złocieniecka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 633 283 , fax. 943 633 283
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Złocieniecka
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 633 283, fax. 943 633 283
    REGON: 33096362200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatdrawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Drawsku Pom. poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje bezgotówkową usługę sprzedaży paliw płynnych i produktów ropopochodnych w roku 2021 r. z podziałem na zadania, na stacjach wskazanych przez dostawcę. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania wg obszaru działania poszczególnych jednostek zamawiającego. Zadanie nr 1 – Obwód Drogowy w Drawsku Pom. 1) Benzyna bezołowiowa Pb-95 - 4 000 litrów 2) Olej napędowy - 20 000 litrów 3) Gaz LPG - 1 000 litrów Zadanie nr 2 - Obwód Drogowy w Czaplinku 1) Benzyna bezołowiowa Pb-95 - 1 200 litrów 2) Olej napędowy - 12 000 litrów 3) Gaz LPG - 400 litrów 2. Zamawiający wymaga, aby proponowany punkt tankowania paliw przez wykonawcę znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego, przy zadaniu nr 2 od punktu położonego przy ul. Drahimskiej 77 w mieście Czaplinek. 3. Dostawa benzyny i oleju napędowego odbywać się będzie sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie pojazdów według potrzeb Zamawiającego. Paliwo będą nabywali upoważnieni pracownicy ZDP. Faktury powinny zawierać pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu) z uwzględnieniem wszelkich zapisów zawartych w umowie. 4. Dostarczane paliwo musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w: a) przepisach wydanych na podstawie art. 3, ust. 2, pkt. 1 oraz art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 427 ze zm.) a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016, poz. 2008 ze zm.); b) Polskich Normach: PN-EN 228:2013-04 - dla benzyn, PN-EN 590:2013-12 - dla oleju napędowego; c) jak również muszą być zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami. 5. Określona ilość paliwa jest ilością maksymalną, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości; nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem 10 pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 2) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3) wykaz według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) oświadczenie RODO - załącznik nr 7;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach