Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16e
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 0598420284
  • Data zamieszczenia: 2013-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 16e 16e
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 0598420284
    REGON: 77098312400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i sprzętu drogowego będących własnością Zamawiającego, sukcesywnie w ilościach detalicznych w obrocie bezgotówkowym. Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o dwie placówki terenowe obwody drogowe, które mają swoje siedziby jak niżej Obwód Drogowy Nr 1, 76 200 Słupsk ul. Słoneczna 16e, przy siedzibie Zamawiającego Obwód Drogowy Nr 2, 76 220 Główczyce ul. Słupska 19A, powiat słupski. Z uwagi na siedziby placówek i miejsce garażowania pojazdów i sprzętu zamówienie podzielono na dwa zadania zadanie nr 1 dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku, zadanie nr 2 dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania a Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą na każde zadanie osobno. Zakres rzeczowy zamówienia, Dostawa planowanej ilości paliwa w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy dla potrzeb Zamawiającego wynosi olej napędowy 50000 litrów, benzyna 4400 litrów, autogaz 900 litrów. Planowana dostawa paliw na poszczególne zadania w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, wynosi odpowiednio zadanie nr 1 olej napędowy 25000 litrów, benzyna 2200 litrów, autogaz 450 litrów, zadanie nr 2 olej napędowy 25000 litrów, benzyna 2200 litrów, autogaz 450 litrów. Opis wykonania na dostarczane paliwo musi spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. z 2008r. Nr 221 poz. 1441, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu, paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb. Zamawiający będzie płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, z zachowaniem stałego upustu do ceny paliwa obowiązującej w dniu tankowania, Zamawiający w załączniku Nr 9, do wzoru umowy, sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa, dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw, pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie pracy pojazdu lub sprzętu karta drogowa lub raport pracy sprzętu oraz w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w miesiącu kalendarzowym asygnata pobranych paliw za miesiąc. Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa co do ilości i rodzaju, poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu na dokumencie zbiorczym asygnacie pobranych paliw, dokument Asygnata pobranych paliw za miesiąc stanowił będzie załącznik do faktury płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie raz w miesiącu z dołu, po złożeniu prawidłowo sporządzonej faktury, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania. Zamawiający dopuszcza fakturowanie dwa razy w miesiącu. Wykonawca będzie wyliczał wartość sprzedanego paliwa stosując zasadę cena w dniu tankowania stały upust cena po upuście ilość sprzedanego paliwa wartość Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw przy formie dokumentowania poprzez karty flotowe Wykonawca musi zapewnić, kartę flotową na każdy numer rejestracyjny pojazdu i na każda jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce transakcji, ilość i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie jednostki sprzętowej. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN, karty flotowe muszą umożliwiać dokonywanie płatności za oleje, smary i środki pielęgnacyjne, Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy karty flotowe. określi zasady zgłaszania, utraty lub zniszczenia kart do bezgotówkowego regulowania należności, koszt przygotowania i wydania kart pokrywa Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach