Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu

Zakład Usług Komunalnych w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Sucha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483892630, , fax. 483892631
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu
    ul. Sucha 15
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483892630, , fax. 483892631
    REGON: 14125686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej do maszyn, urządzeń i środków transportowych dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu. 1. Maksymalna, szacunkowa ilość dostaw paliwa: a. etylina Pb 95 - 2.100 litrów (CPV 09132100-4 etylina) b. olej napędowy ON - 43.000 litrów ( CPV 09134100-8 olej napędowy) c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego. W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego pełnego limitu ilościowego Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze. 2. Paliwa powinny spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r w sprawie wymagań jakościowych dla paliwa ciekłych (Dz.U. z 2015 poz.1680), powinny być zdatne do użytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych. 3. Dostawa realizowana będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego i będzie polegała na: a. zapewnieniu bezgotówkowej sprzedaży paliwa w stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Radomia w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego przez całą dobę 7 dni w tygodniu, przy czym za odległość uznaje się najkrótszą trasę jazdy samochodem na w/w odcinku b. zapewnieniu ciągłości dostaw c. zapewnieniu możliwości tankowań również do kanistrów Zamawiającego. 4. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy i podpisaniu umowy przekaże wykaz pojazdów uprawnionych do tankowania paliwa i ich numery rejestracyjne. 5. Zamawiający wymaga aby tankowanie pojazdów odbywało się wyłącznie przez pracownika stacji a zatankowana ilość winna być wpisana w kartę pojazdu potwierdzona podpisem pracownika stacji. 6. Sprzedaż bezgotówkowa, dokonywana będzie na podstawie faktury VAT za dany miesiąc, (płatnych w terminie 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury). Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktur na Gminę Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu NIP 796-281-75-29; Regon 670223451 z odnośnikiem, że faktura dotyczy Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu. Do każdej z faktur Wykonawca dołączy dokument WZ, akceptowany przez kierowcę, zawierający wymienione poniżej informacje: - data zakupu, - ilość i rodzaj pobranego paliwa, - numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy, - numer karty drogowej, - cenę za 1 litr sprzedanego paliwa oraz upust. 7. Bezgotówkowa sprzedaż paliwa dla Zamawiającego dokonywana będzie wg dziennej ceny sprzedaży, zgodnej z cennikiem aktualnie obowiązującym na stacji paliw Wykonawcy pomniejszonej o stały rabat (upust) od sprzedaży 1 litra paliwa. 8. Rabat (upust) od dziennej ceny sprzedaży 1 litra paliwa będzie niezmienny przez cały okres trwania umowy. 9. Każda zmiana ceny wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego, a sprzedający uwzględni podwyżkę ceny paliwa tylko w takim stopniu procentowym, o jaki wzrosną ceny dostaw do jego stacji. 10. Dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za faktycznie zakupione paliwo po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. nr rachunku: 45124032591111001021763899 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 poz. 110). 13.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 13.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 13.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na Dostawę paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wydanej na podstawie przepisów o których mowa w art. 32 ust.1 pkt. 4 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755) w zakresie obrotu paliwem objętym niniejszym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 11.6 Wraz z ofertą należy złożyć: - Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania – (Załącznik nr 2) - Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – (Załącznik nr 2) 11.6.1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 11.6.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 11.6.3. Dowód wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł lub oryginał gwarancji albo poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz złożony zgodnie z zapisem pkt 13. 11.7 Oferta ma być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 11.8 Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych do SIWZ, mają być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 11.9. Oferta ma być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 11.10 Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc ma być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione. 11.11. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt 11.12. i 11.13. W treści oferty powinna być umieszczona informacja o liczbie stron. 11.12. Oświadczenia i dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, wymagane postanowieniami pkt 9.1. SIWZ, powinny być trwale ze sobą połączone oraz kolejno ponumerowane. W treści oferty powinna być zamieszczona informacja o liczbie stron, na których te oświadczenia i dokumenty zamieszczono. 11.13. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec oraz wykazać, które z zastrzeżonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące danych Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Uwaga ! – zastrzeżenie informacji, danych dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach