Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb MPGKiM ZB

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18400 Łomża, ul. Akademicka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Akademicka 22
    18400 Łomża, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-lomza.pl/mpgkim

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla potrzeb MPGKiM ZB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb MPGKiM ZB. 2. Przewidywana ilość paliw płynnych, którą Zamawiający zamierza zamówić w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019: a) olej napędowy w ilości 120.000 litrów, b) benzyna bezołowiowa Pb95 w ilości 12.000 litrów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania związane z realizacją zamówienia oraz wymagania jakościowe zostały określone w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać prawo do działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania podstaw do obliczenia ceny ofertowej, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) zestawienia cen dla każdego dnia roboczego (tj. poniedziałek – piątek) miesiąca listopad 2018 r. - załącznik nr 7 do SIWZ wraz z załączeniem dla każdego dnia dokumentu potwierdzającego cenę z dystrybutora stacji bez upustu i dokonanie sprzedaży, np. paragonu fiskalnego, faktury VAT.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach