Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Gminy Łochów oraz jednostek organizacyjnych w 2017 roku

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07130 Łochów, Al. Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
  • Data zamieszczenia: 2017-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75
    07130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
    REGON: 71158209000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Gminy Łochów oraz jednostek organizacyjnych w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywny zakup paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu dla potrzeb Gminy Łochów i jednostek organizacyjnych w 2017 r. 2. Gmina Łochów na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy Pzp jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu następujących jednostek, zwanych dalej Odbiorcami: 1) Urząd Miejski w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, 2) Centrum Usług Wspólnych w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, 3) Samorządowy Dom Pomocy Społecznej ,,Pogodnej Starości” w Ostrówku, ul. Zaciszna 8, 07-132 Ostrówek, 4) Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej w Łochowie, ul. Myśliwska 4, 07-130 Łochów. 3. Zamawiający podpisze jedną umowę i będzie nabywcą na fakturach, natomiast poszczególne jednostki będą Odbiorcami i płatnikami. Faktury należy doręczać na adresy Odbiorców. 4. Szacunkowe zapotrzebowanie na zakup paliwa w okresie realizacji zamówienia przedstawia się następująco: 1) Benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości ok. 2350 litrów, 2) Olej napędowy ON w ilości ok. 102150 litrów. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach