Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Nowogródzka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 773 729 , fax. 684 774 858
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o.
    ul. Nowogródzka 2
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 684 773 729, fax. 684 774 858
    REGON: 97042722700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpoird.zagan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa n/w paliw: a)oleju napędowego ON w ilości do 118 000,00 litrów odpowiadającego normie PN-EN 590 i wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015, poz. 1680), b)benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 1 800,00 litrów odpowiadającej normie PN-EN 228 i wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015, poz. 1680). 2.Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego i wynikający z niej brak możliwości jednoznacznego sprecyzowania ilości i rodzaju świadczonych usług, podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia paliwa w ilości mniejszej niż określona w pkt. 3.1. 3.Co najmniej 1 stacja paliw musi znajdować się w obrębie administracyjnym miasta Żagań. 4.Cena, jaką zapłaci Zamawiający za każdą dostawę paliwa, wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny jednostkowej za 1 litr paliwa na stacji Wykonawcy w dniu tankowania, z uwzględnieniem zaoferowanego upustu/rabatu. 5.Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie, pobranie na asygnatę/dokument WZ bezgotówkowo bezpośrednio na stacjach paliw będących w dyspozycji Wykonawcy pojazdów Zamawiającego. 6.Dowody wydania paliwa (WZ) muszą zawierać następujące informacje: miejsce tankowania, datę tankowania, rodzaj tankowanego pojazdu, nr rejestracyjny, rodzaj, ilość i cenę paliwa przed upustem, cenę paliwa po upuście oraz podpis pracownika Zamawiającego pobierającego paliwo. 7.Asygnaty/dokumenty WZ będą dokumentami upoważniającym do wystawienia faktury VAT. Rozliczenie za pobrane paliwo odbywać będzie się 2 razy w miesiącu: od 1 do 15 i od 16 do końca miesiąca. 8.Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie również dołączyć zestawienie ilościowo-wartościowe zatankowanego paliwa dla każdego pojazdu. 9.Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw oraz właściwą jakość paliwa, potwierdzoną na żądanie Zamawiającego właściwymi dokumentami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem - Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie wskazanym w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2019, poz. 755 ze zm.) – koncesja na obrót paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach